Prøv lige, om I kan komme direkte til mit web-album:
https://picasaweb.google.com/home?showall=true
Printable View
Prøv lige, om I kan komme direkte til mit web-album:
https://picasaweb.google.com/home?showall=true
Nej, det gør jeg ikke.
(n)
(R) (R) Det kan jeg ikke....(R)
Hej Jeanne.
Jeg vil også gerne gemme, men kan ikke umiddelbart finde ud af det. Orker du fortælle mig hvordan? Jeg går ud fra, at det ikke er nok at gemme henvisningen, men skal have den enkelte mail "pakket ud". Men jeg kan som sagt ikke finde ud af at gemme dem.
Med mange venlige hilsner fra Birthe Risbjerg
p.s. til Supersine. Jeg kan kun se de sider, du har inviteret mig til. Tusind tak for det store arbejde. Som du ser ovenfor, vil jeg gerne gemme dem, men er ikke helt klar over hvordan.
Venlig hilsen fra Birthe Risbjerg
Jeg kan ingen ting (x)se i noget album
Jeg kunne kun komme ind på en forside. Så prøvede jeg at logge ind med min gmail adresse. Men det hjalp ikke noget.
Jeg kan desværre heller ikke se noget.
(F):mad:(K)
øv øv og 3 gange øv....
Prøver, om jeg kan finde ud af det......
Tryk på linket i din mail fra supersine så kommer du ind til Picasa og hendes album.
Tryk derinde på download til picasa. - NYT vindue med billeder -
Tryk igen på den der downloadknap.
Dette kræver dog at du først har installeret picasa (jeg kører med Picasa 3) på din maskine.
Sig til hvis du ikke forstår.
Supersine669 - sender du også et link til mig?
Hej Jeanne.
Tusind tak for hjælpen. Jeg har også Picassa 3 og det var nemt efter din anvisning. Sad lige og tænkte på, at min første PC fra 1991 havde en harddisk på 52 MB.
Venlig hilsen fra Birthe Risbjerg
:mad:(F)
Hvorfor syv søren skal det ALTID skal begynde at drille, når jeg godt i gang med at sende er invitation til mit web-album med genbrug????????
&%)¤%&)/#&¤%)&%%&/¤%& GRRRRRRRRRRRRR
Tusind tak for alle invitationerne - det vil tage sin tid at få det kikket igennem. (H)
Jeg har også modtaget en masse jeg skal have kigget igemmen.
Tusind tak håber ikke du har haft for meget besvær med det. (R)
Jamen, jeg har mere genbrug. Får bare med jævne mellemrum besked om "error" (F)
Jeg har lavet en mappe der hedder Supersines superideer jeg gemmer dine link i på min mail og så gemmer jeg efterhånden dine album på min picasa.
Hold da op, det var utroligt sødt af dig. Mange tak. (R)
Nå, jeg kan se, du også er stor fan af picasa. Jeg aner ikke, hvad jeg gjorde FØR jeg fik det. Og det er jo fra Google - og jeg er dybt forelsket i Google og deres programmer..... De er super gode, enkle og gennemført.