Tja så er der nok ikke andet for end at vente i 7 måneder, og se hvad der sker!!!!
Printable View
Ja ond er hun *120*men jeg har den altså ikke, den skal først laves.*306
Nu har jeg samlet det alt samme her http://www.hundeuld.dk/farvelade.html
Så må jeg heller sætte mig til at lave den opskrift...(R)
Jeg giver ikke efter for gruppe pres nej bestemt ikke nej (n), i kan vente i 7 måneder, jeg lægger den bare i mit arbejdsrum ha ha*120*
Jeg havde godt på fornemmelsen, at det var noget med en poncho. Du har jo også strikket ponchoer til børn. Den er meget flot, synes jeg!!
Det er klart, at det tager tid at lave opskriften. Bliver den så gemt i download?
hvad skal du have for sådan et bundt garn? nej hvor er den altså bare super flot.
Der går 2 bundter til sådan en farvelade sag. prisen afhænger af hvor meget de vejer. Jeg har ikke nogen på lager, men skal nok råbe op når der kommer nogen igen, men jeg tager da imod bestilling.
så vil jeg rigtig gerne bestille da. det er simpelt hen bare så flot
Så har jeg været ude og kigge på knapper, fandt ikke lige dem jeg gerne ville have ; meeen fandt så på noget skørt
Bamse øje Vedhæftet fil 31305
Og her har jeg den så på Vedhæftet fil 31306
Hvor er den bare blevet flot med de "knapper på"
(H)
*213**213*
Hvor er den bare blevet (qwe (bdk(bdk
Så venter vi bare liiige på opskriften ..... for sådan en må jeg da bare eje......((O))
*131*
Den klæder dig godt, Hundeuld!
Den er bare super!!!!!!!
Hvor er den bare flot til dig og bamse øjne er vel osse en slags knapper
Den tager noget af top maven *120*
woow hvor er den simpelt hen bare super flot.
*213*Hvor er din trøje blevet flot Hundeuld. Glæder mig til at se opskriften færdig (39)
Iiiih den er bare blevet (qweflot! Og den klær dig!
Tror rent faktisk jeg stiller mig i kø sammen med de andre for opskriften, for den der må jeg bare prøve at strikke. Hmm eller måske kunne jeg også sy den i noget lunt fleece....jaaajaaa.... eller begge dele *120*
Så fin du er med sommerhår og slank figur ((O)) Meget, meget klædelig (bdk
Den er supersmart til dig!!
Så fik jeg en til færdig str. M i 1 tråd hund 1 får håndspundet garn
Vedhæftet fil 31502 Vedhæftet fil 31503
Wauoooo hvor er den altså flot og den vil også klæde dig.
Desværre det er til en anden...(R)
Pas lige på hvor du ligger dine strikkepinde, for de må da være varme. Sikken energi og sikke et flot stykke arbejde.*107*
Jeg er også godt tilfreds med den, og den næste skriger efter mine pinde, men der er lige 2 par vanter 1 hue og et pandebånd der skal laves først...*120*
Den ser da ud til at passe mig på en prik *141*(39) Hvor er den flot!!
*107*
Hvor er dine trøjer altså bare flotte,
Venlig hilsen Karie
Den her er (qwe flot.
Jeg er helt enig! Dine poncho/trøjer er flotte!
Syntes lige i skal se de sidste 2 nye bundter farvelade garn på denne regnvejr tunge dag.
så skinner solen lidt igen ((O))
Næh... hvor er de flotte. ((O))
Ja! Jeg giver Rysse ret!! Det er flot! Det bliver spændende, at se den næste farvelade poncho/trøje. Hvilken størrelse skal den være i?
Det bliver ikke mig der strikker af det, i får den måske at se ..*141*
woow hvor er det kanoooont(qwe flot uha glæder mig helt til at skal igang(R)
I dag har jeg næsten fået garnet færdig til en poncho trøje mere, denne gang i jord farver, noget helt andet, men jeg mangler ved 25 gram, så den bliver færdig i morgen, så kan i se..*141*
Så er garnet færdig.
Vedhæftet fil 31738 Vedhæftet fil 31739
Men tro nu ikke kun det er det garn der skal bruges til den næste *120*
Lækkert garn du der har fået lavet
Så blev der igen leget med farver, så er der til 2 mere af poncho trøjerne
Vedhæftet fil 31857 Vedhæftet fil 31858