Der er flere stole at få ((O))
Printable View
Der er flere stole at få ((O))
Det er godt nok en skam at der er det store (og dyre) vand imellem ellers tror jeg at vi jyder også var dukket op.
Øv, øv må melde fra, havde ellers fået det hele hen, med besøg hos sivgerfamilie, men nu bliver jeg nok nød til lige at koncentrere mig om det nye job, har også kun fri hver 3 lørdag!
Håber det lykkes næste gang!
Så er der 24 der gerne vil med, skal du også med (k), se i indlæg 1 og hvem der kommer i 2 ((O))
Jeg vil gerne med.Glæder mig til at hilse på andre rokkere. Hilsen Fifi
Glæder mig til at hilse på dig *131*
Herligt nu er vi 28, så der er stadigvæk plads til flere.((O))
jeg er lige blevet færdig med endnu en varmestrik-hue - kan jeg tage mit færdige strik med den 25.??
hej hundeuld
har du set at du har skrevet gmm på 2 gange??
knus Minniesmor som glæder sig*307*
Tag endelig alt med i har færdigt af varmestuestrik, både dem fra København og Sjælland, det skal jo i samme kasse ((O))
har lige lidt tillægs spørgsmål, er det muligt at kunne købe sådan noget som stoflim, glimmer og satinbånd?
Skal lave en fe-prinsesse dragt til min datter til fastelavn.
og er der en som skal der op som evt kører forbi Tølløse som jeg kan køre med (denne efterlysning slår jeg op i en anden tråd når vi kommer dertil)
Marie
*306 Strikpigen skal også med på listen! *141*
Det er hun nu..
På OLG kan man få alt, også det man ikke kan få *120*
*120* *120*
Så behøver jeg jo ikke spørge om der er strømpegarn.
Du får nok et chok når du ser hvor meget der er *141*
Hvis nogle af de kvikke rokker (hvilke der er mange af) har set strikpigen bliv sat på liste og forsvundet igen. Er det fordi jeg har klumret i tilmeldingen...! *1235*
Så er det bestemt - Moffe starter Lunte, som er hans autocamper - og fragter Momse og Klasus (både Kla og Sus) til OLG, så vi kommer 4 stk.
Momse og jeg har lige talt om, at denne gang behøver mændene ikke at bekymre sig om det vi får købt nu også kan være i bilen - for der kan dæleme være meget garn i en autocamper............(31)
Vi glæder os til at se jer!
Ja, Klasus! Det er lige som når Mosterkoster har campingvognen fuld af garn!
Dejligt at også jer 4 ...(z)
OLG marked åbner kl 10
Vi har et langt bord til 50 personer, så man kan bare slå sig ned og gå fra og til som man har lyst.
Så jeg forslår at vi siger vi er der fra kl 11!!!
OBS husk at få dit rokker mærke udleveret ved bordet, så man kan se du kommer fra rokken.dk
Min gemal og jeg er der fra kl 10*307*
Vi glæder os til at mødes med jer
Jeg glæder mig til at møde jer alle sammen.*306
Fnuggi*307*
(H)hejsa !
det bliver da for sejt- tænk at få udleveret rokker mærke !
det havde jeg nu aligevel aldrig troet sku´overgå mig*120*
så er det lige jeg må høre - er det på ryggen vi skal bære
det rokker mærke (31)
vi ses.
så bliver vi seje at se på (31)
Ja - jeg har desværre så meget garn, at jeg slet ikke tør vove mig hen et sted, hvor der findes endnu rigeligere mængde af det ! (15)
Så jeg vil nøjes med at glæde mig til at høre, hvordan det er gået jer alle og se nogle billeder fra "træffet" .....
Og jeg kan næsten allerede se for mig, hvordan I alle sammen må hjælpe Klasus med at presse (59) (masser af garn) ind i autocamperen - lidt ligesom når man i Tokyo presser folk ind i togene! *120**120*
Hmmmm de har også masser med kort dernede
Det sagde jeg ikke (31)
Jeps, og en rigtig god ostehandler !
Jeg synes slet ikke, at jeg kan læse, hvad der står herinde ......
(Da jeg desværre også har soldet en masse på kortmaterialer og da januar måned desværre stadig bliver ved med at være, som januarmåneder er, såååååå .......(R) ).
Og hvorfor skulle dette dejlige marked så også lige være placeret i JANUAR? ! (x)
Nå, men så er det da godt, at der er så mange af Jer, der forstår at spare penge sammen! *131*
(Og så undskylder jeg, at jeg ikke lige var særlig opmærksom: Jeg troede i laaang tid, at markedet var i Jylland !!!). (k)
Jeg vil gerne tilmelde mig også.
Samtidigt vil jeg også tilmelde "Cowspot" og vores fælles veninde Helle. Hun er ikke medlem af rokken, men håber det er ok, at vi tager hende med alligevel.
Dvs. 3 tilmeldinger kommer jeg med.
Hvordan og hvorledes med adressen til markedet? Nu fik jeg ikke lige læst indlæg 1 før jeg gik igang med dette indlæg, men hvis det ikke står der, får vi så en PB med adressen på markedet?
Mvh.
Solsikkens-Sang
Hej jeg kommer også og kikker en tur og tager måske en strikkegal veninde med Hi hi
Jeg satser også på at komme ((O))
Det er da smadder hyggeligt vi kan komme til at hilse på hinanden...
HUSK at tage færdig varmestuestrik med *307*
Hobbyisten har doneret disse navnskilte
Vedhæftet fil 28148 Vedhæftet fil 28149
Nu har Haven siddet og sat navn i dem, de skal bruges til at have på ved OLG træffet, så husk at hente et ved bordet, så de handlende kan se i kommer fra rokken.dk = bonus til vores varmestuekasse.
De skal afleveres igen når i går, så vi har dem til en anden gang TAK
(K)æv æv æv !
jeg er detsværre nødsaget til, at melde fra til imorgen.
har stadig mange smerter i min skulder og nakke.
havde jo håbet det var blevet bedre.
havde glædet mig mega til imorgen.
hyg jer vi ses en anden gang istedet for.
ej, ej... det var synd. Men rigtig god bedering - og mon ikke der kommer en beskrivelse af dagen i morgen? (b)
det kunne da være man skulle huske kameraet og få taget nogle billeder.