Tak skal du have supersine669, hvis du ligefrem har hele bogen, så vil jeg da ikke sige nej. Sender lige min mailadresse på en pb.
Printable View
Tak skal du have supersine669, hvis du ligefrem har hele bogen, så vil jeg da ikke sige nej. Sender lige min mailadresse på en pb.
Det er simpelthen så flot et sjal, og jeg synes farverne er rigtig flotte. Godt strikket (xyk). Jeg glæder mig til at se det færdige resultat(40)
Er det muligt, at du også kan lokkes til at sende opskrifterne til mig(5) - jeg elsker at strikke sjaler og samler opskrifter.
Hejsa
Jeg har sendt opskrifter fra bogen til vennerne.
Skriv igen, hvis det er "smuttet"
(10)Hej Supersine. Må jeg ikke også være ven med dig?(R)
Mange hilsener fra Tingerete
hej Hellet (50)
Meget smukt sjal (39)
jeg bliver nød til at have fat i den bog (wqæfor at se de skønne opskrifter
hilsen johnna
Fredag aften blev mit sjal færdigt--Vasket og udspændt.Så i aftensolen i går tog jeg dette billede så i kan se jeg er færdig---Første sjal nogenside fra min hånd---Stolt er jeg(R)
Er i gang med nr 2-- i Lilla/grå/sort--(z)Da jeg jo bare gik igang med det garn jeg nu havde og ikke valgte selv.(til sjalet)Ja nu er så min farve kommet og jeg er godt på vej--det går jo stærkt
Hej helle.
Jeg var på din blog og se det igår. Det er kanonflot.
Jeg synes det ser totalt uoverskueligt ud, men sådan er der jo så meget der ser ud indtil man arbejder sig ind i det.
Glæder mig til at se det næste.
Fed blog du har med fine sager.
Strikke Marie
Jamen StrikkeMarie det ER netop overskueligt--Jeg har byttet et par mønstre ud--de var ikke gode--men ellers er det vildt sjovt at strikke.
Jeg var på Messe i Roskilde --Og fandt dette sjal--Så det færdigt og det er bare flot.Men det jeg vil frem til er at det er da langt mere uoverskueligt (R)Men det strikkes også på p 5 som jeres supersjal --men det er stort nok.Desuden faldt jeg for den farve kauni-lys grøn/mørk grøn/orange og gulige farver--Den havde jeg aldrig set før.Men med dette sjal ender jeg på 400 masker--Mens Superkarlas ønskekappe kun har så mange masker på kanten---Ellers sidder man jo kun med 25 masker af gangen.Og Tak for Roserne (z)