Nej altså hvor du får ideer.. her har du nok været i køkkenet efter vogn hjulene ((O))
Printable View
Nej altså hvor du får ideer.. her har du nok været i køkkenet efter vogn hjulene ((O))
(H) Noiiii - hvor er han skøn. (H)
Hvor er dine kogler bare skønne jeg er vildt imponeret over hvad du kan finde på at sætte sammen og at det så ender med at blive sådanne skønne figurer - Du kan jo se muligheder i ALT virkelig flot :D
Hvor er de bare skønne, sikken en fantasi du har.
Parkie - jeg er virkelig imponeret af din fantasi og "kunnen" (bdk
Hold da helt op, hvor er du dygtig !!!
Det er altså ufatteligt som du kan. Ideérne vælter vist bare ud af dig. De er hamrende søde de kogle dyr(bdk. Stor ros til dig...
Nej hvor er de bare flotte dine "knogledyr" (xyk)
(bdk Hvor er de altså bare søøøøde. Sikken en fantasi du har Parkie. Håber du nyder efterårsferien sammen med børnebørnene.
Hvor er de flotte (bdk -- ufatteligt at du kan blive ved at ryste ideer ud af ærmet
Ja Rysse - min fantasi fejler ikke noget.
Jeg skal nok holde igen når den er ved at løbe løbsk.
Og gch123 - jeg kan jo li' så godt udnytte mine rysteture fuldt ud og så få noget positivt ud af dem.
Jeg er mindsanten blevet helt bidt af de kogler, for lige pludselig sprang
der en festklædt kogle ud af mit ærme, og hun ville gerne hilse på Rokkerne, så det får hun lov til.
Ungerne er knap nok færdige, så jeg kommer vist nok til at sætte prikken over i'et hvis det skal være i ferien, men i dag har vi jo også været i Naturskolen - en kanon god dag for både børn og voksne.
Kommer i en ny tråd med foto når jeg får tid