En stor Garndonation er idag landet ved min dør. Birthe i Biersted/Smalby har ryddet op og doneret. Leveret af datteren Jeanette. Tusinde tak til jer begge, og fordi i tænkte på Varmestuestrik. Det skal nok komme mange tilgode.
Vedhæftet fil 98236
Printable View
En stor Garndonation er idag landet ved min dør. Birthe i Biersted/Smalby har ryddet op og doneret. Leveret af datteren Jeanette. Tusinde tak til jer begge, og fordi i tænkte på Varmestuestrik. Det skal nok komme mange tilgode.
Vedhæftet fil 98236
Fra Vibeke i Ranum har vi modtagen en hel sæk fyldt med lune godter. Tusinde tak til dig
Vedhæftet fil 98282
Krisecenter Saxogade i Aalborg har Charlotte og jeg besøgt idag. Vi medbragte en lille godtepose med efterårsstrik, og strikkede dukker, som nogle børn sikkert får stor fornøjelse af.
.Vedhæftet fil 98283
Jeg har været på det hyggeligste “service besøg” idag. Jeg har været i Farsø hos Røde kors nørklerne.
Røde kors modtager i øjeblikket ikke mere strik, da det ikke kan videresendes. Så lederen fra Farsø kontaktede mig, for at høre om de måtte strikke for os … hvorhurtigt kan man sige JATAK til 25 nye strikkedamer?
Jeg havde 3 sække blandet garn og en pose strømpegarn med til dem. Mon ikke det kan holde dem beskæftiget en tid ?
Tak for et hyggeligt besøg i Farsø.
Vedhæftet fil 98300Vedhæftet fil 98301Vedhæftet fil 98302Vedhæftet fil 98303
Vedhæftet fil 98308