Så er næste clue (afsnit) færdig. Det blev føres i dag, for jeg skulle lige på arbejde i går aftes. Det arbejde tager nu meget af ens fritid hihi.(ghf
Printable View
Så er næste clue (afsnit) færdig. Det blev føres i dag, for jeg skulle lige på arbejde i går aftes. Det arbejde tager nu meget af ens fritid hihi.(ghf
Jeg er også i gang med 3. clue, men kun knap halvvejs.. Det ser rigtig godt ud(bdk
Det er bare rigtigt flot (:) Glæder mig til at se det når det er færdigt også - hvor mange clues er der i alt?
Jeg tror nok der kommer 4 mere, så det vil sige 7 ialt.
Jeg er faktisk begyndt på et mere, men i sort. Det er bare ikke nær så spændende, for nu har jeg jo prøvet.
Glæder mig til i morgen tidlig, så må den jo værer færdig (ghf
Så er jeg færdig med clou 4:
Jeg er meget spændt på hvad der kommer næste gang, for clou 4 virker temmelig afsluttet, det ses ikke på billedet.
Det kan være vi skal begynde i den anden ende, men jeg er ikke sikker på at stolaen skal være symetrisk.
Ja det bliver rigtig spændende hvad der nu skal ske. Jeg har også strikker clue 4, men jeg strikker 2 op samtidig, det ene skal min veninde have, så jeg skal på den igen, og denne gang kan den godt blive lidt kedelig, men den skal være færdig til næste clue kommer (bc) og jeg har jo selv valgt at strikke 2 stk.
Jeg strikker faktisk også 2. Det andet er sort angora med sorte perler.
Jeg var begyndt uden perler, da hæklenålen ikke kunne gå igennem.
Så fandt jeg ud af at pinden var for lille, og begyndte forfra på en tykkere pind og med perler. Nu havde jeg jo købt dem, så skulle de også bruges.
Jeg sidder møjsommeligt med en synål og og tråd og trækker hver perle på. Det tager noget længere tid.
Jeg har købt en magnetplade med aflange magneter, og fået et nodestativ som det hele står på.
Det er rigtig praktisk.
Jeg bruger også en magnetplade, det er en god opfindelse.(z)
Bstorm må vi ikke se dit nodestativ med magnetterne ...be be