-
ÅBEN DEPOT
den 22-8 fra kl. 12-15 vil der være åben på depotet adr. Skovby sognehus Middelfartvej 28 5400 Bogense
der vil være lidt mad og drikke samt kaffe og kage
der vil også være mulighed for at aflevere færdigstrik og få garn med hjem MVH Inger Bogense
-
Så er der kun 10 dage til vi kommer til *123456* glæder os til at hilse på jer allesammen((O))
-
5 vedhæftning(er)
Å hvilken dejlig dag vi havde i Sognehuset ,Skovby ved Bogense ved åbningen af varmestuestrikkernes nye depot. TAK til Inger Rasmussen og hendes søster for at vi slet ingen ting selv skulle lave.
Så sker det man glemmer at tage billeder oppe fra selve depotet; meeen maden den skal vi nok huske Vedhæftet fil 83743 *133* og der var også kage og *123456* Håber der var nogen der fik taget dem.
Vedhæftet fil 83744 Vedhæftet fil 83745 Vedhæftet fil 83746 Vedhæftet fil 83747
-
3 vedhæftning(er)
-
I pose og i sæk, smuk syn.
Flittige Fynshænders arbejde.
Så hygligt at se fotos, oooog efterhånden genkender jeg nogle ((O))
-
Tak for en god dag i går til Inger på depotet i Skovby - for god mad og hyggeligt samvær *127*
Det er altid dejligt at hilse på kendte og ukendte varmestuestrikkere og se endnu et depot - jeg samler jo på ideer, der kan bruges på Videbækdepotet æøs
-
1 vedhæftning(er)
Her kommer lidt forsinket (R) undskyld en artikel om varmestuestrik fra Fyns tiden Vedhæftet fil 84128
-
Hvor det dejlig læsning. Godt gået Ingerbogense (H)
-
jo jo den var godt nok i avisen, som lovet((O)) på dagen
-
1 vedhæftning(er)
Glæder mig til at høre om rosen festival og hvordan det går med grydelappe huset :
Inger skriver
glæder mig til rosen festen her i Bogense i weekenden tema eventyr og vi har strikket et pandekagehusVedhæftet fil 86167