Oprindeligt indsendt af
marion
Tror det var fordi, at der blev henvist til egen hjemmeside, kunne jeg forestille mig.
Men har gået og tænkt lidt, for nogle gange irretere det altså også mig, at man absolut skal købe garn med.
Men nu laver jeg jo også engang imellem mine egne opskrifter, og det er altså ikke noget man kun lige bruger en eftermiddag på, især hvis den skal laves i forskellige størrelse og alle detaljerne. Og der sidder jo nogen der forsøger at leve af at lave de opskrifter som vi andre kan sidde og dåne over... det skal man jo også lige have i tankerne....
Men tænker, at hvis det skulle sælges uden garn skulle en opskrift nok op i 100 kr. bare for en opskrift og hvor mange vil betale det.... Ja bare en tanke...
Tror at vi alle skal huske på at der er en mening med galskaben. For det er jo ikke alle der kan lave deres egne opskrifter og de skal jo have nogle at strikke, men hvis vi alle bare kopiere der opskrifter og giver dem rask væk, ja så en dag er der måske ikke nogen lækre opskrifter til os strikkegale madammer...
Det her er absolut ikke ment som et surt opstød eller noget i den stil nærmere bare lidt stof til eftertanke ;-) Hvis i forstår hvad jeg mener...