Ok så er du lovlig undskyldt *120* når du er på arbejde*120*(awd men vi venter stadig*120*
Printable View
Ok så er du lovlig undskyldt *120* når du er på arbejde*120*(awd men vi venter stadig*120*
de der 2 kvadrater skal vel samles i siderne bukkes sammenpå den anden led i toppen og sys sammen så den er næsten bolcheformet og så et par dullerkvaste i hver sidetoppen.
Så er jeg hjemme igen , det er jo fast pakke dag for kigkassen om torsdagen...*120*
Lue ak ak den er meget mere enkel Jeanne men jeg ved nu ikke om lige om jeg vil vise den, for jeg kunne ikke finde en model, så jeg måtte selv tage den på(Å)tror i kan klare det (x)
Den er lavet som dag hue men bestemt også som en nathue, det var nemlig vigtig for mig at finde frem til.
Hundeuld du er da en udemærket model, så bare vis den frem(awd
Kom bare - er spændt på din lue
Ok eget ansvar
Dag Vedhæftet fil 57143 Vedhæftet fil 57144luft til ørene
og om natten Vedhæftet fil 57145Vedhæftet fil 57146 varme helt ned på halsen
Nøjjj den er huleme god *107*
Det er åbenbart alt du kan se en masse andre anvendelser for.
Hatten a' (H)
Tak skal du have, ja smuk er den ikke, men den vil fungere særlig om natten når kulden bider i kinderne.. den er faktisk blevet til ved at jeg kiggede på de der hætte trøjer de unger går meget med..
Selvfølgelig Ginialt tænkt((O)) måske syntes du ikke den første model er køn men helt ærlig den har den rette funktion og så gælder det jo bare om i fremtiden at lave nogle der er kønne også(awd
Nu må du så bare lige skrive hvor store dine firkanter er((O)) for de er jo dejlig lette at lavet når man ser tv*120*(awd
Det er da en lue med muligheder må jeg sige - ser lidt dominostrik for mig :-)
Det er garanteret en god model under cykelhjelmen :-)))