Cirkeline er en sød lille tøjkanin.
Printable View
Cirkeline er en sød lille tøjkanin.
Hvor er hun bare sød hende Cirkeline (z)
Så fik vi besøg af Heddimor og hendes søn, dejligt med sådan unge menensker der kan løbe op og ned af trappper*131*,
Vedhæftet fil 57266 Vedhæftet fil 57267 Vedhæftet fil 57268
de kom med en hel trailer fuld til os, se nu bare her
Vedhæftet fil 57269 Vedhæftet fil 57270
1 rok med alt tilbehøret til, billed kommer senere.
og vi forsætter i næste indlæg.(H)
Strikke maskiner ja i flertal, nu skal vi have dem afprøver
Vedhæftet fil 57271dele til knitmaster
Vedhæftet fil 57272 passap med overdækning
Vedhæftet fil 57273 reserve maskine
Vedhæftet fil 57274 til knitmaster
Vedhæftet fil 57275 tilbehør til passap
Vedhæftet fil 57276 til Knitmaster
Vi takker Heddimor for hendes gavmilde gaveregn..
Men i skal sørma ikke tror vi stopper her, der kom 3 meget fulde bind med opskrifter til pergamo arbejde, de står i vores bibliotek og kan scannes ind ved fremmøde på depotet + betaling for at bruge printeren. + en meget meget tyk bog som guld/sølvsmede bruger når der laves smykker, er også kommet på vores bibliotek , her gælder det samme der kan scannes ind og printes ud fra den.
Ja også fik jeg sørma også noget vi har talt om, men det kommer senere i en anden tråd.(awd
Her er rokken Vedhæftet fil 57298som er doneret til hoved depotet, så kan man komme forbi og se om det at spinde er noget for en ganske gratis inden man invester i en masse grej. Der vil med tiden komme en mere derover( når jeg har fået ryddet op i mit værksted *120*)
Her er guldsmed bogen Vedhæftet fil 57296 og her er Heddismors egen rokVedhæftet fil 57297, som jeg skal have givet en lille overhaling.(awd.
Vi fik besøg af vores idrætslærer da vi var derover på hoved depotet og han havde en stor bestilling til os.(qwe
Flot flot gaveregn, forstår godt sønne skulle med*120**120* på slæb*120*(z)
(qwe flotte donationer af Heddimor *131*
En lille gæst ved hoved depotets trappeVedhæftet fil 57489 en lille svale unge ude på sin første flyve tur, den var slet ikke bange.
Idag var vi over på hoved depotet for at tømme bilen efter vi havde været i Vordingborg igårVedhæftet fil 57689 Vedhæftet fil 57690det var virkelig nødvendig hvis vi skulle proppe mere ind i den *120*
Flot syn af gårdagens høst(39)(39) så nu kan der igen *306*306*306*306*306(awd