-
Ja Missemor jeg tror heller ikke der kan være så meget i vores, men du har jo set den , når den er pakket og jeg sidder med noget på skødet, der kan være utrolig meget *120*og du har garanteret lige så meget med i bilen der, bare et pragtfuld pakke rum, jeg bliver helt misunderlig..
-
5 vedhæftning(er)
Så er vi vel hjemme på Sydsjælland igen.
Dejligt at få hilst på Hr. og Fru Morstrik og få sat ansigter på, og så selvfølgelig Hr. og Fru Hundeuld*120*.
Som I kan se, kære medrokkere og varmestuestrikkere, er der masser af reolplads til færdigstrik, og selvom der stadig er nogle sække der ikke er pakket ud og lagt på plads, kan der være plads til rigtig meget mere, så bare grib pindene piger*120*
Der følger lige et par stemningsbilleder fra depotet og fra Hundeulds private residens, hvor vi kunne fylde maverne med en lækker anretning.
Tak for en god dag til Jer alle.
-
(H)Så er stolen afprøvet(qwe ja der er god plads til masser af strik. Skønt med tid til arbejde og hygge(awd
-
Det ser spændende og hyggeligt ud.
-
Hej Missemor!
Det var da også dejligt at hilse på dig og din mand. Selvfølgelig skulle vi da lige afprøve stolene.
Knus helle
-
Dejligt at vise frem og dejligt med glade menesker rundt omkirng en *307*
-
Det ser bare hyggeligt ud (qwe
-
Ser rigtig hyggeligt ud.(z)
-
1 vedhæftning(er)
Livets gang på depotet
Vi forsætter her fra http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=24630
Arbejdsdag på depotet idag sammen med *42*Vedhæftet fil 52487 hold da op hvor er der meget maskine garn og der er mere end her på bordet.
nå vi bliver vel færdig engang *120*
-
Sikken en masse dejligt garn der står på bordet(z)