-
4 vedhæftning(er)
Her kommer så den seneste kjole jeg har syet til hende, som hun skulle have på til en venindes bryllup sidste år.
Denne gang var det en "rigtig" kjole, med bindebånd, så den kunne snørres ind i livet.
Vi kunne ikke rigtigt finde ud af hvilken farve bindebåndet skulle have, så for helgarderingens skyld, så lavede jeg to slags, så kunne hun vælge det hun skulle have på på dagen.
Derfor blev der også lavet to matchende tasker, så hun igen kunne vælge hvilken hun ville bruge på selve dagen.
Og selvfølgelig et sjal der matcher.
Vedhæftet fil 56081Vedhæftet fil 56082Vedhæftet fil 56083Vedhæftet fil 56084
-
(k) Takker for alle Jeres roser, jeg labber dem i mig.(z)
Og ja, jeg er nok lidt af en detalje-nørd, så jeg eeeeeelsker at lave tilbehøret, så det matcher.
Hvis jeg kunne finde ud af at lave sko, så gjorde jeg dæleme også det. *120*
Min nevøs fastelavnstøj har også altid været spækket med detaljer...hmmm...måske jeg skulle støve nogle fotos op af hans kostumer.
-
5 vedhæftning(er)
SÅ blev gaven til Loxx afleveret *120* - så nu kommer der lidt mere fra min hånd.
En vendbar taske i HF eller HH farver (Loxx bliver HF'er, men jeg var i tvivl om hun blev HF'er elle HH'er...så jeg valgte en helgardering) *120* mønstret har jeg selv bikset sammen, så det findes kun oppe i mit hoved.
Vedhæftet fil 56388Vedhæftet fil 56390Vedhæftet fil 56389
Og så skulle hun naturligvis have nogle studenterørehængere (mønstret var Morstrik så sød at maile til mig), og nogle cupcakes ørestikkere.
Vedhæftet fil 56391Vedhæftet fil 56392
-
4 vedhæftning(er)
Jeg er gået lidt amok med mini-hama perler *120*
Så jeg mente, at jeg skulle lave nogle øreringe.
Vedhæftet fil 56393Vedhæftet fil 56394Vedhæftet fil 56395Vedhæftet fil 56396
-
4 vedhæftning(er)
Her kommer der lidt mere fra min hånd - fødselsdagsgaven til Lolau:
Vedhæftet fil 56740Vedhæftet fil 56741Vedhæftet fil 56742Vedhæftet fil 56743
Hun nævnte, at man hun ikke kunne få for mange tørklæder, og da jeg så ude i Blog-land, at patchwork-tørklæder åbenbart lige er SAGEN, så måtte det blive sådan et. Og jeg er åbenbart inde i en "vendbar"-periode, så blev dette tørklæde altså også et vendbart et af slagsen.
Desværre kan man også TYDELIGT se, at jeg IKKE er patchworker (for kors hvor er det dog også tidskrævende)...og dele af tørklædet blev piv-skævt, men Lolau var så sød at skrive, at det ikke gør noget, at man kan se, at det er hjemmelavet *120*
-
2 vedhæftning(er)
Ha ha ha haaaaa.....så har en "blomster-hippie-sommer-taske" set dagens lys:
Vedhæftet fil 56862Vedhæftet fil 56863
Mønstret er hjemmebikset, dvs. jeg har brugt "Daisy Square"-mønstret fra Krochet Krystal, og så har jeg brugt mit eget taskemønster herfra (jeg har bare forkortet hankene lidt), og tilsammen er det altså blevet til en sjov blomster-hippie-sommer taske.
Hi hi hi, og den er nok mere sjov end den er egentlig pæn *120*- men man bliver da i godt humør af at se på den (awd
-
3 vedhæftning(er)
Ha ha ha haaah... NU STOPPER DET!! *120* for at det ikke skal være løgn, så biksede jeg lige en matchende pung sammen (er jo lidt af en detalje-nørd, så ting skal jo helst matche):
Vedhæftet fil 56888Vedhæftet fil 56889Vedhæftet fil 56890
Mønstret kan I finde her.
NU bliver det ikke mere kitchet *120*
-
1 vedhæftning(er)
En venindes mor ønskede sig en hjemmelavet bøllehat...og det skulle hun da have så:
Vedhæftet fil 57044
Opskriften er herfra
-
8 vedhæftning(er)
Hovsa, jeg har da ikke fået lagt noget ind længe.
Hi hi hi, her er først resultatet af en sjov pigeaften, hvor vi sad og talte om det meget alvorlige emne "Brystkræft". Her faldt snakken på den "Bryst-taske" jeg lavede sidste år, og så greb det om sig, for: "Hvad kan man ellers lave med bryster??". Forslag som tasker, grydelapper, dørstoppere, hue, luffer, puder og rangler kom på banen, og SÅ måtte jeg jo igang med at lave en "Pat-rangle" *120*
Vedhæftet fil 58462Vedhæftet fil 58463Vedhæftet fil 58464
Men mere lødige ting har jeg da også fået fra hånden:
Vedhæftet fil 58469Vedhæftet fil 58465
Brødpose/kurv og blomstergrydelapper - mønstret findes i mit hoved, men blomsterfirkanten er en "Daisy Square"
Vedhæftet fil 58466
Sutsko - mønstret fås her
Vedhæftet fil 58467Vedhæftet fil 58468
Mønster på biler og fly findes her
-
1 vedhæftning(er)
Så røg der et par "converse"-booties af hæklenålen:
Vedhæftet fil 58573
Mønstret er herfra