-
En familie sidder omkring bordet.
Sønnen spørger faren, om han må stille et spørgsmål. Faren siger:
"Selvfølgelig, min søn!" Sønnen spørger så sin far: "Far! Hvor mange slags bryster findes der?"
Faren er lidt overrasket over spørgsmålet, men svarer: "Hmm, tja, der findes tre slags bryster. Når hun er i tyverne, er en kvindes bryster som meloner, runde og faste. I trediverne og fyrrerne er de som pærer; stadig dejlige, men de kan godt hænge lidt. Efter halvtreds er de som løg!" "Løg??" " Ja, når du ser dem, får de dig til at græde!"
Konen og datteren, der havde siddet og lyttet til denne intelligente samtale, var af en eller anden grund lidt mopsede. Datteren spurgte sin mor: "Kan jeg stille et spørgsmål, mor. Hvor mange slags tissemænd findes der?"
Hun kiggede over på manden og svarede: "Nu skal du høre, min pige!
Mandens tissemand gennemgår tre faser. Når han er i tyverne, er den som et egetræ, stor og hård. I trediverne og fyrrerne er den som et birketræ, bøjelig men til at stole på. Når han er på den anden side af halvtreds er den som et juletræ." "Et juletræ??" "Ja, helt udtørret og kuglerne er kun til pynt!"
-
Lille Per spildte mælk på bordet, " du er en gris Per" sagde moderen. "Ved du hvad en gris er" "Ja" svarede lille Per. "Det er en so´s lille dreng"
-
Pablo legede på gaden i Rom. Overfor var der et glædeshus. En sortklædt mand kommer ud og Pablo farer hen over gade og siger " jeg ved godt, hvor du har været henne" Manden tager nogle mønter op af lommen og giver Pablo dem. "Værsågod, stik så hjem og glem, hvad du har set.
Men i skyggerne på den anden side af vejen, følger Pablo manden hjem og i det øjeblik den sortklædte mand stikker nøglen i hoveddøren, dukker Pablo frem. "Nu ved jeg også hvor du bor. Fabrilsk stikke manden igen hånden i lomme og giver Pablo nogle mønter. Glad løber han hjem.
Om aftenen da Pablo skal i seng ryster hans mor hans bukser. Ud triller alle mønterne. "Hvor har du dem fra" spørger moderen. Lille Pablo går til bekendelse. Mor er meget vred. "Det kan jeg godt sige dig, i morgen går du hen i kirken og køber lys for alle pengene og går ind og skrifter". Som sagt så gjort. Pablo køber lys og går ind for at skrifte.
Præsten åbner lugen og Pablo kigger op og smiler..... HA ! nu ved jeg også hvor du arbejder !!!!
-
Drengen spørger sin mor "Mor hvorfor har du sådan en stor mave?" Mor: "Fordi far har foræret mig en baby". Drengen ser forvirret på sin mor, og løber ind til faren "far, er det rigtigt, du har foræret mor en baby?" far: "Ja det kan man godt sige..." "Ved du godt, at hun har ædt den?"(ghf(ghf(ghf
-
Hvad er forskellen på en RIGTIG mand og en dinosaur?
De er begge uddøde.....(ghf
-
Dagens Smil
Den her synes jeg er skøøøøøn
http://www.youtube.com/watch?v=4TM3GbxaNLI
hav en god dag
-
SÅ ER DEN GAL IGEN :
Alle stewardesserne i SAS er blevet fyret !!!!!!!!!!!
En nærmere undersøgelse har nemlig vist at de alle..................
har en revne i understellet.(R)
-
Med al den snak om brobizz, kan jeg altså ikke dy mig!!!!!!
Tid til lidt selvironi(ghf(ghf
Kig her: http://www.smcc.dk/forum/phpBB2/view...894d15e56d2cee
-
Uha den havde jeg også liggende...
Brugsanvisning til Storebæltsbroens betalingsanlæg.
For Mænd
1. Kør frem til lugen
2. Betal
3. Kør videre
For kvinder
1. Kør frem til lugen
2. Bak tilbage til lugen
3. Kør lidt frem igen
4. Find håndtaske
5. Tøm håndtaske på gulvet
6. Find pung
Hvis punkt 6 ikke er muligt så gå tilbage til punkt 5
7. Tag dankortet
8. Rul vinduet ned
9. Kør lidt frem og tilbage så du er tæt nok på lugen
10. Sæt dankortet i slidsen
11. Vend kortet
12. Vend kortet igen
13. Tryk godkend
14. Tag kortet
15. Bed om en kvittering
16. kravl over i højre side, stig ud, og find dankortet på jorden
17. Kravl ind igen
18. Læg dankortet i pungen igen
19. Læg pungen på plads
20. Rul vinduet op
21. Rul vinduet ned
22. Tag kvittering
23. Rul vinduet op
24. Start bilen
25. Kør
26. Start bilen igen
27. Kør
28. Efter 5 Km slip håndbremsen
-
Mor_testen
Mor-testen
En lille sød historie...om det at være mor.
Jeg var ude at gå med min 4 år gamle datter. Hun samlede noget op fra jorden og ville putte det i munden. Jeg tog det fra hende og bad hende lade være med sådan noget.
"Hvorfor?", spurgte min datter.
"Fordi det har været på jorden. Du ved ikke, hvor det har været. Det er beskidt og sikkert fyldt med bakterier", svarede jeg.
Min datter kiggede fuld af beundring på mig og spurgte "Mor, hvor ved du alt det fra???".
"Uh", jeg tænkte hurtigt... "Alle mødre ved den slags ting. Det er med i mor-testen. Man er nødt til at vide det, ellers får man ikke lov til at blive mor".
Vi gik videre i stilhed i 2-3 minutter, mens hun tyggede på disse nye oplysninger.
"Åh, nu ved jeg det", udbrød hun. "Hvis man ikke klarer mor-testen, er man nødt til at blive far i stedet for!".
"Lige præcis", svarede jeg med et stort smil.æøs
God Weekend (ghf