Du får opskrift til alle størrelser, så det er en engangsinvestering. Derefter står det dig jo frit for, om du vil bruge Geilsk tynde uld eller et andet tilsvarende garn ((O))
Printable View
Super. Lige det svar jeg havde håbet på.
Jane der bruges kun 1 nøgle + 4-5 meter til str 2 år --Og jeg har ikke snydt eller gjort den kortere((O))Topstykket er en farvorit hos barnebarn og moderen --Det første topstykke er her i det originale garn og det andet er i tråden Holst garn
KH
Hellet*307*
(R)ellers siger du bare til--Jeg skal med glæde hjælpe.Det er kun de første 5 -6 omgange du skal bruge hovedet--Så er det automatstrik*306
Og mit Barnebarn--Ja hun er en skøn lille mormorprinsesse(x)Som elsker Mormorstrik-------Endnu *120*
Så blev det lille topstykke færdigt. Jeg har strikket str. 2 år, men undladt de sidste ca 20 omgange, ellers var den blevet alt for stor.
Jeg har mørkerødt garn på lageret til topstykke-julekjolen og til den tid kan det jo være tøsen er vokset lidt, så jeg kan få lov til at strikke den i sin fulde længde *120*
Jeg har brugt 60 gram Supersoft fra Marianne Svit, som har supergod service og hurtig levering (z)
*213*hvor er den sød (qwe
Det lille topstykke er blevet rigtig sødt. ((O))
Du kan også prøve Sanne B's barne Elvira opskrift.
Den har jeg på pindene i øjeblikket i tynd uld. *306