-
teksten ved siden af
penge strikketøj
der strikkes almindelig ret strikning og hver gang en mønt sættes på ,laves en løkke gennem hullet(bliver en ekstra maske)men det ses ikke at man slutter med flere masker
det færdige strikketøj sættes på en spånplade med ledningsholdere
på det viste billede er der 375 kr i 5 kroner.
-
1 vedhæftning(er)
-
Da kæresten og jeg holdt vores 90 års fødselsdag (halvdelen til hver)
Fik vi en troldhasselgren med pengestakke bundet på med forskellig farvet bånd. De var også pakket ind i forskellig farvet cellofan.
En pengestak bestod af 1stk 20kr, 1stk 10kr, 1 stk 5kr, 1stk 2kr og
1 stk 1kr.
Her kan man jo selv bestemme hvor dyr eller billig gaven skal være.
-
Tak for alle svarene. Dejligt med masser at vælge imellem.
-
hej min søn har lige haft konfirmation og der foldede jeg to tusind kr. som en skjorte (to stk) som jeg havde sat inden i kortet - "opskriften" fandt jeg faktisk her på rokken men husker ikke lige hvor - men prøv at lede lidt i gl. emner - jeg tror at det er ca. 1-1½ md. siden jeg fandt det og printede det ud og det var meget nemt at folde efter billederne - teksten er på engelse/amerikansk.
knus Minniesmor.(z)
-
-
Der ligger adskillige vejledninger på nettet til at folde den skjorte som faktisk er den jeg ville lave fordi pengene er til tøj. Jeg tror det gælder om at finde en vejledning der giver mening for en selv - den jeg kunne fatte ligger her: http://www.origamiwithrachelkatz.com...g/pantsuit.htm
Der var også et par superlette bukser med.
Til min svoger fandt jeg en drage, en papirflyver og en lille sejlbåd. Han skal have et læsejl men nogle ting er jo sjovest i blæsevejr.