Et lille sæt til færdigt Vedhæftet fil 79715 så tror jeg jeg holder.
Printable View
Et lille sæt til færdigt Vedhæftet fil 79715 så tror jeg jeg holder.
Så er der pakket til aflevering på hoveddepotet.
Vedhæftet fil 79778
SÅ er der noget at lave imorgen woouw, vi ses.
Der har været arbejds dag på hoved depotet i dag for Staal og mig vi har ryddet godt op i alle hjørne osv. så der ikke ligger noget og gemmer sig rundt omkring. Vi har lavet et "lappe bord" med alle de forskelige lapper vi har fået ind over tid og nu er de sat frem så håber vi noget tager for sig af dem, så de kan blive til noget. se her
Vi havde også lavet en aftale med pigerne fra Medusa de kom og hentede det vi havde lavet og samlet samme til dem Vedhæftet fil 80088 Vedhæftet fil 80090
De åbner krisecenteret den 18 august i år.
Hvor ser det altså hyggeligt ud - ville ønske depotet lå lige her i baghaven, så jeg kunne hjælpe lidt til *120*
Det ville være dejligt missemor .. *131* men hvis der er nogen der har lyst og mulighed for at være med, så råb endelig op.
Cubik -Helle -Staal og jeg går under jorden for at gøre status på kigkassen.dk det bliver dejligt at få det færdigt. og der er "kun" 18 grader derned i kælderen, det er lige til at arbejde i.((O))
Tak for idag Helle og Staal.(k)
Nu på 3 år kommer Inge K og hendes Kaj over og giver 1 hånd på hoved depotet og det er mega hyggeligt og hvor får vi meget fra hånden.
Igår mødte vi op kl 10 med trailer og den var næsten 17 inden vi kom derfra.
Her er Inge igang med at sætte op til skilte maling på det nye bord vi har fået doneret af Danbyg Vedhæftet fil 80225 som Jens og Kaj havde sat sammen og justeret, så det blev et godt arbejdsbord i sidde højde, vi takker meget for det. Men inden skulle Inge K trøje Vedhæftet fil 80226lige kigges på Vedhæftet fil 80227for tror det eller lade være vi havde trøjer på selv om der var 29 grader udenfor *120*der er kun 18 i kælderen. Der vil senere kommer flere billeder fra dagen.
Her er vi igang med at pakke rygsække Vedhæftet fil 80229 og hvad vi mere lavede for i at se når Inge K digi bliver tømt (H)
Derjligt i kommer og giver en hånd med og SUPER dejligt vi fik smidt ud fra det beskidte depot og det blev kørt på genbrugspladsen, ja vi har også et rent *120*
Ja det er godt at sætte mændene til at rydde op i den varme; men det var nu rigtig hyggeligt.
Så er vi vel hjemme igen og, som lovet, er der flere billeder fra den hyggelige dag:
Vi fik pyntet snoren til indvielsen af krisecentret i Holbæk: Vedhæftet fil 80298Vedhæftet fil 80299Vedhæftet fil 80300
Et par billeder mere fra maleriet på bordet hvor vi senere skrev vores autografer rundt omkring: Vedhæftet fil 80301Vedhæftet fil 80302
Hedder det ikke juli fordi det er den måned man bedst forbereder jul - eller?....i hvert fald fik vi pakket 24 pakker til en julekalender (rty Vedhæftet fil 80303