-
1 vedhæftning(er)
Hver aften ved 22 tiden, sådan lige før Nyhederne på TV2 lægger vi mad rester osv. ud til ræven på teressen. Det har vi gjort i mange år snart 20 *120*og hver aften efter TV avisen kigger vi ud om det er fjernet, for hvis det ikke er det, så bliver det samlet op og smidt ud, vi vil ikke have rotter her.
Nå det er jo ikke den samme ræv hver år; men i år har vi haft et lille pjevs der hvis han klokke går forkert kommer og kradser på vinduet, at nu vil han have mad. Han er ikke mere end en stor hvalp, så der blev fodret lidt godt, jeg kom da vist også til at købe lidt kattemad til ham (R) men lille var han, for igår da vi skulle have trailen frem hvem lå så der død Vedhæftet fil 72488 det hjalp så ikke at han fik ekstra foder..men sådan er livet jo.
-
Lille stakkel - livet er hårdt for dem, der ikke når at blive store nok til at klare sig selv før det bliver vinter (K)
-
Det var nu sådan en søde lille ræv, en dag vi gik og fik gjort grundig rent i soveværelset var skyde døren skubbet til side. Vi havde godt set lilleræv som vi kaldte ham gå rundt ude i haven, Jens stod i selve døren og rystede en dyne, da han mærkede noget ved sit ben, om det ikke var lille ræv der var der og gned sig om af hans ben*120*, men vi forsatte bare og så lagde den sig på trappetrinet efter lige at have snuste ind i rummet og der blev den liggende, selv om vi tumlede med at vende madrasser osv.
-
3 vedhæftning(er)
En ny fugle art er kommet til landet
Vedhæftet fil 73206 Vedhæftet fil 73207 Vedhæftet fil 73208
Vi kalder den præsten men det er nok en solsort der har fået et modeflip.
-
4 vedhæftning(er)
Haven har været ude med digi idag ca 5 meter fra vores hus.
Jeg har altså ikke tid til at snakke idag fasanVedhæftet fil 73217 jeg skal skynde mig at spise inden det bliver mørkt: Nå blev du også mæt Vedhæftet fil 73218 Tak for mad derinde bag vinduerneVedhæftet fil 73219 og jeg har altså ikke spist Zep dotealiljerVedhæftet fil 73220
-
Jaja du var vel meget sulten i denne ekstra vintertid *120*(z)
-
Altså da - hvor hyggelige fotos - ren nostalgi fra da vi boede midt i "naturen".
-
4 vedhæftning(er)
Glemmer vist at få lagt lidt herind (R) men jeg har lavet 400 meter vej , så bliver der ikke så meget tid til haven har dog fået taget et par billeder
Vi trapper bespisningen ned nu af fuglene Vedhæftet fil 73993og alle de andre dyr.... gad vide hvad ejendomsmæglerne så vil gøre(x)de bruger at skrive rigt dyrliv i området *120*vi var ude og se på et hus igår og så begyndte de igen med det rige dyrliv......kunne altså ikke dy mig og fik sagt, det er da kun så længe vi bespiser alle dyrene, hun blev lidt rød i hoved, hun anede ikke vi boede tæt på.
Vedhæftet fil 73990 Vedhæftet fil 73991 Vedhæftet fil 73992
-
Tak for de dejlige billeder, jeg bliver meget glad af at se på dem. Her inde midt i en baggård i København har vi ikke udsyn til andet grønt end lidt mos på tagene. Dejligt at se noget rigtigt natur
-
Skønne billeder.
Sådan en solsort har vi også, den er bare kun hvid på den ene vinge.
((O))