Vi finder sikkerhedshjelmene og støvdragterne frem.
Vi ses i morgen.
Printable View
Vi finder sikkerhedshjelmene og støvdragterne frem.
Vi ses i morgen.
Dejligt at hører , vi glæder os til at se jer begge.((O))
Så er muligheden for at få kranie brud væk, alle rørene ved dørene er væk.
Der er så sket andre ting på depotet som jeg ikke lige kan håndtere lige nu, det er for meget.
Hov, det blad/hæfte/bog eller hvad det nu er, der ligger her:
Vedhæftet fil 79069
Kan du tage et nærbillede af det imorgen??
Jeg skal se om jeg kan finde det, alt er flyttet rundt .
Ok. Tak.............
Ser på mange depoter, hvor der er garn mm. bl.a. det sidste foto, hvor er disse depoter?
Er det altid om søndagen der er åbent? Jeg har aldrig bil til rådighed søndag *130* annibente
Gå ind på varmestuestrik.dk
Øverst på siden er en fane for hvert område i landet og når du klikker dér kommer du ind på en side, hvor du kan se adresserne på depoterne og hvornår/hvordan man kan besøge dem.
Så er der blevet tømt godt ud i alt stoffet på hoved depotet, Højby skole sendt 5 unger svende ned til os efter håndarbejds læreinden havde været nede og se hvad vi havde og hun godt nok overrasket og meget glad for det hele.
Depot er nu tømt for møbler så nu kan brandtilsynet bare komme. Så nu er der ikke mulighed for at sidde ned og få en kop kaffe foreløbigt; meeeeeeeeeen måske er der lys forude, der arbejdes på sagen. Tålmodighed må vi købe et sted ((O))
Der kommer snart billeder af det nu helt anderledes depot.
Så ser der sådan ud på hoved depotet Vedhæftet fil 79410 0 bløde stole at sætte sig i og ikke mere kaffe brygning.
MEN der arbejdes på sagen på at få det tilbage.
Vi rydder stadigvæk op efter stål kasserne er kommet ned i guder hvor det sviner.