-
3 vedhæftning(er)
Så er mit også færdigt, vasket og blokket. Jeg må indrømme jeg er skuffet over størrelsen. Jeg havde glædet mig til et rigtig putte-sig-i-sjal. På billederne i opskriften ser det ud som om det ville komme længere frem foran, hvis i forstår? Sådan lidt som en mellemting mellem poncho og sjal ...
Mit måler 151 x 65 cm. Er strikket i Kauni på pind 4,5. Hvor store er jeres blevet? Havde i også forventet det ville blive større foran end det blev???
-
Dit sjal er også blevet utroligt flot. Det er sjovt at se hvor forskellige sjalerne bliver.
Mit sjal er vist heller ikke større, men det er åbenbart ikke et slå-om sjal, men mere en kappe/poncho.
-
1 vedhæftning(er)
Hvor er hun fin haledyr (z)
Jeg fik lige tilbudt en fræk model her også ((O))Ulempen er så, at hun har forelsket sig i sjalet...
-
Tak - og i lige måde. Dit har også en skøøøøn farve. Det glæder mig at ikke kun mit blev så lille - havde du også regnet med det blev større?
-
Hov zep, vi lagde ud samtidig. Ej hvor er dit sjal også blevet flot! og sød model .... hmmm du må jo lave et til dig selv så også ... hi hi ...
-
Dit er sørme også flot Lund (qwe Ulempen ved mit er, at ikke engang jeg skulle have det, men en konfirmandinde, der hedder Maja... Men jeg må nok igang igen så *306 Når jeg engang når til mig selv, så bliver det i noget hjemmespundet.
-
1 vedhæftning(er)
synes godtnok jeres sjaler er fine, er næsten mest til de enfarvede , jeg har en meget spraglet
ja har godtnok vist min en gang men der var ikke nogen mål på , så her er hvad min måler
155*90, så jeg synes den er stor
Anna
-
Det er smadder flot ((O)) Hvor er man bare forskellige - jeg ville jo foretrække din str. men jeg vil ikke købe mere garn. Mit bliver en gave til en lille sød kone jeg kender. Tror det vil passe hende.
-
Hvor er de flotte allesammen, ---jeg måtte efter flere forsøg give op --desværre. Det gik galt hver gang...og jeg er nok for træt om aftenen til at slås med den slags....men jeg synes de er flotte, enormt flotte...(R)
-
Helt enig vedr. de flotte, forskellige sjaler (H)
Også enig i, at træthed kan spolere det for den bedste, uanset hvilket nyt, man skal lære *307*
Men jeg har så den erfaring nu, jeg gerne vil dele, at der er meget forskel på, hvordan garn opfører sig med den her opskrift. Jeg er nu igang med sjal nr. 2 nemlig. Det første strikkede jeg i Opal 6-trådet. Det gik udmærket for mig. Men det var meget mere "levende" end det akrylgarn, jeg nu er startet ud i, som er en smule loddent. Så skal jeg give et råd, så er det at prøve opskriften af i forskellige garntyper, hvis den driller.