-
the_dane
Du kan i lille stil gøre det.
Har du noget læremateriale på Embird om hvad den kan?
Jeg har en del jeg har fundet (ikke købt noget) hvor jeg kan lære det ud fra små eksempler. Det er sjovt og lærerigt.
BMF er ikke et broderi - endnu, du kan ændre den til det.
-
Lisbeth
Nu så jeg jo lige at I snakker om embird, jeg har brug for at kunne lave en større skrift i forhold til hvad min designer1 kan...
Så var det jeg ville spørge dig om hvilket program der kan det ??
Jeg har basis
-
the_dane
Hej LIsbeth
Du kan nemt ændre str. i basis embird. og så igen gemme det som en fil til din Designer 1.
god fornøjelse.
-
berit2804
Jeg skal sy en bort omkring en dækkeserviet.
Problemet er hvordan får jeg flyttet rammen rundt i kanten så mine sting hele tiden følger den bort som jeg skal sy?
Er der nogle her der har en vejledning i hvordan man skal gøre så vil jeg blive meget glad,for jeg er helt ny inden for det her med maskin broderi
-
Misja
Du kan finde film her om hvordan du gør.
Broderifilm
-
trudi59
Jeg er ny bruger herinde og vil meget gerne høre
om der er nogen der ved noget om Singer Quantrum
Futura 200?? Ved ikke om det er ´den´jeg skal anskaffe
mig eller hvad
-
the_dane
Det er også vigtigt at du prøver maskinen inden du beslutter dig for et køb. Du skal gerne føle dig tilpas med den maskine du vælger.
Jeg selv har en Janome 9700, som jeg er meget glad for, men det tog mig også lang tid inden jeg besluttede mig endeligt for hvilken maskine jeg skulle have. Jeg så på ønsker, krav, i forhold til broderi, syning, pc, programmering, tilbehør etc....
God fornøjelse. Men besøg forskellige butikker og prøv endelig maskinen. Tag evt noget stof - en type du tit syr i og prøv på det.
-
Misja
Jeg har en Singer Quantrum Futura 200, den er jeg meget glad for. Alm. syning der syr den som en drøm, ang. broderier findes der maskiner der kan lave nogle der er større og ikke lamer så meget. Prisen er fornuftig. Jeg syntes du får en god maskine uden at give en formue. Der er flere herinde der har en Singer. Besøg nogle butikker og prøv de maskiner de har, inden du køber en.
-
mettevuns
Jeg har ikke den maskine du spørger til - og broderer ikke.
MEN....jeg har en Singer Quantum 9940 som jeg erhvervede mig for kun et par måneder siden. Har brugt den en del allerede og er fuldt ud tilfreds. Om det betyder at Singers andre maskiner også er gode ved jeg jo ikke....men min karakter herfra trækker i hvert fald ikke ned.
Håber du får købt dig en god maskine.
Hov forøvrigt jeg købte den hos www.symaskine.dk - deres butik i Aalborg - og der har du 3 mdr til at prøve maskinen derhjemme og hvis ikke du er tilfreds så kommer du bare og bytter den.
-
Gretchen
Så vil jeg høre om der er nogen af jer der har prøvet den nye "Sketch"?
Jeg fik den tilsendt fra Husqarna, men skal ud og købe den pen der høre til. Det er svært at lave det pænt med kun musen. Er der nogen der har erfaring med den? Og hvad syntes i?