-
Uha var på depotet idag 10 grader , med den varme grad er der kun et at gøre Arbejde så man kan holde varmen, lige så snart der er færdig pakket til Kigkassen og varmestuestrik, så er det bare om at komme hjem ikke noget med en hyggestund *123456* Haven var rundt for at se om vi kunne gøre noget så den varmekanons varme kunne blive i rummet og ikke bare fise ud igen. Måske er der en løsning så vi kan komme op på de 15 grader.*120*
-
Ja det er bare om at løbe stærkt.*120*
-
Kuskeslag og englehop *120*
-
Ellers er det igang med at lave sådan nogle.
-
Tja ikke en dårlig ide ved porten (qwe
-
*141* Ved ikke lige om det er det rette sted, jeg nu skriver, men ang. åbent hus, kunne jeg da godt tænke mig at komme dertil, men da kun er åbent fra 10-12, er det for langt at køre, for disse få timer. Er der ikke mulighed for det også kunne være eftermiddag, så man ikke skal så tidligt afsted. Jeg vil meget gerne se depot og andre venner fra "rokken" En ting mere jeg har aldrig bil hvis det bliver lavet en søndag, har læst der var en strikke/hygge gruppe, men desværre også søndag.
Man bliver nok lidt sær af at være så meget alene, men sit strikke/hækle, da der ikke er nogle at dele ideer med, En kærlig varm hilsen til alle Ser meget frem til vi kan mødes. *101* annibente
-
6 vedhæftning(er)
I dag har der været besøg på hoved depotet af den lattermilde gruppe fra Hvidovre der absolut skulle have spole garn (Å)
Vedhæftet fil 78674 Vedhæftet fil 78675 Vedhæftet fil 78676 kors hvor de kunne snakke men det var nogle gode kager de havde med *133* Vedhæftet fil 78677 Vedhæftet fil 78678 Vedhæftet fil 78679
Tak for et dejligt besøg til de damer og velkommen igen en anden dag, hvor jeg ikke kører mig en tur.
-
Anni Bente det er bestemt det rette sted at skrive det.((O))
Vi har et problem på hoved depotet, vi har max 14 graders varme, så man kan ikke holde til at sidde ned , vi holder pauser i 15 min og så er det ellers igang igen, ellers kommer vi til at fryse og det er ud af døren lige så snart vi er færdig.
Skolen har tilbudt vi kan gå op i håndarbejds lokalerne; men det kan vi ikke rigtig bruge til noget, da der kommer varmestuestrikker hele tiden der skal aflever og have nyt garn, og det er på depotet, det vil blive en rend ned og op af trapperne.
-
Kære Åse, Jens og Bente
Tusinde tak for en dejlig dag. Sikke en velkomst.
Vi kan på det kraftigste anbefale alle, at samle nogle varmestuestrikker og tage på udflugt til Hoveddepotet
Kærligst Lise, Birte, Kirsten og Anni
-
1 vedhæftning(er)
Sikkerheds hjelm påbud !!
Ja, der roder på hoved depot og der er støvet og der er er metal kasser med kanter, så vær rar at passe på i morgen når vi har åben.Vedhæftet fil 79053 vi tager over idag og laver en sti.((O))