Så flotte sjaler i har lavet... (39)
Jeg er heller ikke så hurtig... har for mange jern i ilden, men er dog nået til rækken med 4 krydser.... så det går fremad. *141*
Printable View
Så flotte sjaler i har lavet... (39)
Jeg er heller ikke så hurtig... har for mange jern i ilden, men er dog nået til rækken med 4 krydser.... så det går fremad. *141*
Ja lækkert garn kan man altid bruge (H)
Og jeg har skrevet mig det med tykkelsen bag øret. Jeg har nemlig planer om at spinde til endnu et sjal. Så er det godt at vide, hvad man ikke skal gøre (qwe
God arbejdslyst med det tyndere. Jeg er rimelig langt (9 krydser) med mit 6-trådet Opal. Det skal bruges til en, der er lille og fin, så det skal ikke blive for voldsomt.
(bdk det er blevet til nogle flotte sjaler
Jrg er startet, men er ikke kommer ret langt, der har været så meget andet at lave.
Venlig hilsen Karin Nielsen*306
Jeg havde det på samme måde som dig Klasus, troede mit hjemmespundne ville være perfekt, men det duede bare slet ikke - det så rodet og forkert ud, så jeg skiftede også til tyndere, fastere garn - har dog kun nået 2 kryds, da jeg lige har en fødselsdagsgave der skal laves færdig først
Hvor er de flotte*213*
Kan se jeg er håbløst bagud, men har haft gang i så meget andet, men nu er hele lejlighedenlydisoleret, så mon ikke jeg får tid, når jeg ikke skal gå rundt og flytte på mine møbler, har stillet de sidste på plads idag.
Så ligger sjalet og tørrer. Jeg endte på 10 kryds, fordi det nærmest skal være xxs til modtageren. Jeg har helt med vilje trukket det i flagermusfacon og er spændt på, om den holder...
Sikke stille her blev! *141*
Jeg har slået om til de 8 krydser i dag, men løber tør for garn i aften. Så jeg skal i gang med at vinde et nyt nøgle. Håber jeg har bedre held denne gang (det var første gang jeg prøvede det) for jeg har godt nok haft kludder så man skulle tro der havde været en kat på spil. (Å)
Og så løb jeg tør for maskemarkører, så min datter og jeg har lige kreeret en sjat her før sengetid. Det er da rigtigt hyggeligt at sidde og lave dem sammen.
Så skal I da lige se min halvfærdige model på en lille fræk model. *120*
Sikke en sød, lille pige! Sjalet klæder hende godt!
Jeg har lavet 12 krydser nu og lukket af, så nu skal det monteres, vaskes og blokkes, så skal jeg nok tage billeder. (z)