Jeg synes hælene er mere indviklede at strikke end starten. Men efterhånden som jeg har strikket den hæl nogle gange nu, er jeg mere fortrolig med den. En skønne dag strikker jeg nok hælen uden at kigge i bogen.
Printable View
Jeg synes hælene er mere indviklede at strikke end starten. Men efterhånden som jeg har strikket den hæl nogle gange nu, er jeg mere fortrolig med den. En skønne dag strikker jeg nok hælen uden at kigge i bogen.
Den måde som Merethe strikker er fra skaftet og op til tåen, så hælen strikkes på normalvis.
Så har vi igen givet den en skalle på hoved depotet Birgit Buller og jeg.
I dag stod den på at få hæftet alle enderne på det rundtæppe der var lavet ved Familie journalens messe (Å)
Derefter delte vi det og satte makerings tråde i hver ende,Vedhæftet fil 71181 og nu tager morstrik over for at sy frem og tilbage med symaskine, derefter skal der hækles kanter rundt om de 2 tæpper.
Så fik vi kigget på alle de mange halvtæpper, vi har alt for mange liggende, så vi har valgt at sætte nogen sammen og andre bliver der hæklet mere rundt omkring, så de får den rette størrelse. Birgit har påtaget sig arbejdet.(qwe
Depot arbejde i ferien Morstrik har ferie hun kom over for at hjælpe med pakningerne til Jylland.*131*
Men morstrik havde det store tæppe med som hun har syet på hver sin side at tråde indtll flere gange, så skulle vi lige have det klippet op. Haven tog et par billeder af os*120*
Vedhæftet fil 71264 Vedhæftet fil 71265 Vedhæftet fil 71266 Vedhæftet fil 71267
Vedhæftet fil 71268 Vedhæftet fil 71269 Vedhæftet fil 71270 det er smadder hyggeligt sådan at arbejde samme *131*
Nu skal jeg så igang med at hækle rundt omkring det med garn som er doneret af Familie journalen.(59)
(39)(39)(39)
Sikken et arbejde I har haft.Det bliver et par rigtig gode tæpper.
Gæve kvinder(z)
*131* Merete
Ja det gør det, jeg mangler lige ½ omgang på 2 tæppe så er de færdige.
Igår da vi havde hygge dag i København ved merete ejlerskov kom der en del strømper ind,så morstrik og jeg tager på depotet for jeg tror faktisk vi har nok nu til vi kan få pakket alle julegaver til de 5 steder, hvor er det bare skønt...(qwe
Så har Hundeuld og jeg fået pakket alle de sokker som skal bruges som julegaver - 275 par ialt.
NØJJjj hvor er i flittige..hatten af for jer.(H)
*107*(bdk
Takker mange gange ((O))
Så blev de færdige begge to og de går så til Reden i København i næste uge. Vedhæftet fil 71327
Stort arbejde der er til ende bragt....hatten af for jer begge Morstrik og Hundeuld