-
2 vedhæftning(er)
-
1 vedhæftning(er)
Nu har jeg fået hæklet 42 cm og er ca 1/3 gennem arbejdet, så det går fremad...
-
2 vedhæftning(er)
Så er jeg nået halvvejs med dåbskjolen, nøj det er skønt at se de hurtige resultater:-)9 ngl garn er hæklet op
-
2 vedhæftning(er)
Jeg har holdt fri i weekende på dåbskjolen, jeg har nemmelig igen haft en af mine veninders 3 tøser på kreativ weekend og det har været super hyggeligt de har hygget sig med at hjælpe med at pynte bogstaver og det tager virkelig sin tid*120* man skal jo være omhyggelig*120*
Jeg har så haft tid til at gøre en gave færdig også + en masse blomster hvor jeg har lagt billed i varmestuekassen:-)
Dette alfabet bliver afhentet i morgen på mit arbejde*120* for det skal bruges i morgen eftermiddag *120* godt jeg havde bogstaverne liggende*120*i de rette farver (pyha)
-
2 vedhæftning(er)
Så blev dåbskjolen færdig til den aftalte tid*120* jeg sad med det sidste til kl 01.00 i nat*120* men så kunne jeg også hoppe lige i seng med god samvittighed for efter arbejde idag så bliver den hentet, og jeg glæder mig rigtig meget til at aflevere den den har været hele arbejdet værd:-)
Billederne bliver uden bånd da dem som skal have den selv køber bånd osv.
-
2 vedhæftning(er)
Efter sidste weekends oprydning i garnet så har jeg kastet mig over nogle kg bomuldsgarn*120* min mormor lavede altid karklude af rester og de blev bare altid så gode og jeg har selv altid hæklet karklude så nu er jeg gået igang med hækelnålen og mange striber skal det blive til for ar få så mange forskellige karklude ud af det nøj et slaraffenland med mange rester og farver*120*
Det er indtil nu blevet til 2 stk og der kommer snart flere:-)
De er meget enkelte at lave, jeg slår bare 63 lm op og hækler 60 stangmaster i hver rækker ialt 28 rækker også bare en lille kant for at lave en pæn afslutning, for som mormor altid sagde at selv om det er en klud må den godt se ordenlig ud. (hun var nu klog min mormor:-))
-
2 vedhæftning(er)
Så blev der to karklude mere helt færdige, det er super sjovt at lege med farverne, når der er rigeligt af dem:-)
-
1 vedhæftning(er)
I går var jeg ude og besøge en rigtig sød rokker, som jeg havde lovet at hjælpe, og når man sådan mødes ja så sker der altid noget sjovt*120* for inden jeg gik kørte hjem igen så var jeg udstyret med hvordan jeg skulle strikke en Nessie samt lækert garn til en og ja hvad kom jeg så til da jeg kom hjem og ikke kunne sove*120* rigtig jeg*306 selvfølgelig og idag efter jeg har været til store stikkedag i Højby ja så er Nessie så også blevet færdig og så kan jeg da fluks komme igang med en ny*120*(awd
-
3 vedhæftning(er)
Så var der ved at gå ild i pindene*120**120* for ideerne flyver oppe i hovet om alle de Nessier jeg kunne tænke mig at lave*120* og bruge som gaver de er jo nemme og kan jo laves i lige det som man har lyst til at lave dem i.
Jeg måtte lige prøve at lave det i strømpegarn og det er også bare ginialt, jeg har brugt 64 g det er jo ikke meget (fra et nøgle hvor der er 210 meter pr 50g)
Vedhæftet fil 56551Vedhæftet fil 56552Vedhæftet fil 56553
Nu vil jeg så igang med nogle til varmstue kassen for jeg fik lavet nogle lækre farve kombinationer igår da jeg var i Højby
Og ellers så har jeg allerede fået min første bestilling på et((O)) så kede mig skal jeg ikke når jeg ikke kan sove
-
2 vedhæftning(er)
Vedhæftet fil 56693Vedhæftet fil 56694
Holddaop her er nogle der har fundet gode ideer som er lige til at hugge*120* og ikke mindst så er der fluks et link så er der ingen undskyldning længere for at prøve*120* at få lavet studender huer*120* en af mine kollegager har en datter der bliver student den 20 juni så da jeg så nogle søde øreringe med små studenter huer så var jeg solgt så nu har jeg prøvet efter opskriften + lavet en der er mindre og må nok prøve en endnu mindre størrelse måske, men nu tager jeg den lige med på arbejde så kan hun selv sige hvad hun syntes, for jeg syntes hendes søde kreative datter skal have sådan et par øreringe og en halskæde(z)Øv billedet er ikke så godt i farverne