Bare rolig, Supersinen! Jeg er heller ikke nået længere endnu end sidst. Jeg vil gøre som Annie og kun slå om 2 gange istedet for 4. Maskerne bliver altfor lange og bøvlede med 4 omslag. Det var nok derfor jeg fik kludret i det.
Printable View
Bare rolig, Supersinen! Jeg er heller ikke nået længere endnu end sidst. Jeg vil gøre som Annie og kun slå om 2 gange istedet for 4. Maskerne bliver altfor lange og bøvlede med 4 omslag. Det var nok derfor jeg fik kludret i det.
Ha - jeg har konstateret at mit hjemmespundne garn ikke dur, så jeg strikker det lyserøde færdig, og der der jeg kun nået til tredie række med krydser, og skal lige være færdig med datterens stortrøje også...
Så endnu en gang........ Jeg ager med stude...meeen bare vent...Jeg kommer også med - selvom det nok først bliver hen på sensommeren *120*
Så kan vi følges ad, Klasus! Jeg er heller ikke så hurtig og jeg har også varmestuestrik ved siden af, der også skal laves.
Her er mit bidrag til "galleriet":
Vedhæftet fil 39536 Min søster var så venlig at "lægge ryg til".
Vedhæftet fil 39537 Jeg kan ikke gøre rede for garnet. Det var noget jeg havde på lager (købt i en genbrugs-biks)
Hvor er de bare flotte jeres sjaler(z)
hvor er jeres sjaler bare flotte jeg har slet ikke fået startet endnu , min dejlige svigersøn fryser nemlig sine små futter så han har bedt om sokker og et par hjemmesko som skal filtes , han bruger Britta`s lige nu og de er for små til ham
Hvor er de bare flotte *107*
Især det pink er jeg vild med.(z)
Jeg er kun nået til de 6 krydser for jeg strikker hele tiden forkert og må pille op igen.(x)
Men øvelse gør mester siger man jo og nu får jeg da i hvert fald øvet mig på strikkekunsten. *120*