jeg har afleveret 5 par i Skovby så det må være 588
Printable View
jeg har afleveret 5 par i Skovby så det må være 588
4 par luffer fra Inge Lise,
Afleveret d.15.9 på Bispen i Haderslev.
Så er vi på 594.
Vedhæftet fil 83982
15 par luffer fra hjortebrogruppen så har vi 610 par Vedhæftet fil 83991
FANFARE,
Over 600 par luffer er klar til at blive sendt videre,
takket være Jer,hvor er I fantastiske.
Tusind,tusind tak for indsatsen.
((O))super godt gået, så dejligt
Hvor er det dejligt, nu hvor vi er begyndt at pakke til ansøgninger , der kom 2 nye i går.
STOR KULDERLKLAP TIL JER ALLE *307*
Det er vel nok dejligt (39) men det betyder ikke at vi ikke kan bruge flere luffer. *168*
Bare rolig. Jeg starter snart på et par nye vanter.
Men det er da flot, at vi allerede er over 600 par. Lad os bare sige 800 par inde nytårsaften.
Kan ikke finde ud af om der stadig skal strikkes vanter/luffer til optælling, hvis ikke vil jeg strikke så det bliver sæt, men det er nemmere
Skal der strikkes videre til 800 eller siger i stop og begynder et ny samling, jeg stikker desværre kun ret håber det kan bruges (R)
Hvad mangler det ellers i strik til børn/voksne? Jeg hækler sjaler af maskinegarn, når jeg lige har en pause for strik.
Jeg ville ellers have kommet til Højby på lørdag, men min gemal skal bruge bilen, men er der en anden dag, jeg kan komme til Højby hvor du Hundeuld eller anden er på depot? Kan ikke tirsdag. og dog helst om eftermiddagen eller senere.
Da jeg var på depot Højby i september, glemte jeg at aflevere 15 par voksen luffer, har nu også en sæk med noget blandet. (a)
Hej alle I glade strikkere.
Jeg er med på at lade luffe maraton fortsætte til d.31. -12.
Det vil sige, at denne luffemaraton fortsætter
og målet er nu 800.
Håber i vil sætte turbo på pindende,så endnu 200 kan få varme
hænder til vinter.
Rigtig god strikkelyst.