Så fik Haven også tømt sit digi
Lotusblomsten' barnebarn Emma hjælper morstrik med at fotografere Vedhæftet fil 70458 Vedhæftet fil 70459
Snakke snakke her cubik birgitbuller og undertegnet Vedhæftet fil 70460
Printable View
Så fik Haven også tømt sit digi
Lotusblomsten' barnebarn Emma hjælper morstrik med at fotografere Vedhæftet fil 70458 Vedhæftet fil 70459
Snakke snakke her cubik birgitbuller og undertegnet Vedhæftet fil 70460
Selv tak - det er altid så hyggeligt når vi mødes på depotet, også selvom vi bliver sat til at lave noget og ikke bare kan hygge. *120*
Hårde betingelser *131*
Hvor var det skønt at være oppe og se hoveddepotet. Jeg må sige at det er LANGT større end jeg havde kunne fornemme på billederne. Hold da helt op, i har meget plads.
Det så flot og organiseret ud, det skal det jo også være. Men jeg var meget facineret over det hele.
Det var godt min mor og jeg lige fik tid til at smutte forbi og kigge til jer. Måske jeg kan få det til at passe en dag vi er oppe i min mors sommerhus, og komme forbi og hjælpe jer.
Ja og næste åbnings tid, skal vi rigtig guffe , det er jo sidste gang i år*120*gad vide hvad morstrik og hundeuld finder på vi skal have..*133*
Vi arbejder jo løbende på at få flere reoler på hoved depotet, og denne gang var det morstrik der fik fat i en seng *120* og en reol helt inde i KBH , men det skal jo samles dejligt at morstrik er en ørn til det, Vedhæftet fil 70768 Vedhæftet fil 70769jeg har 5 tommelfinger når det gælder at samle møbler
Merethe Ejlerskov var jo på hoveddepotet idag for at lærer dem der ville, at strikke et par strømper på en pind - her er det Cubik som Merethe underviser.Vedhæftet fil 70979
Og her ankommer underviseren*131* og Jørgen Vedhæftet fil 71042
Det var en rigtig hyggelig formiddag på depotet,med kaffe og brød,slik i skålene og masser af levende lys.
Og Cubic var meget lærenem,det gik bare derud af*306andre syntes det var for svært,det er ok,man skal gøre det der falder bedst for een.
Og jeg fik rodet i garn,det betyder meget at kunne røre ved det inden det strikkes.
Og så var der en kaglen og galen(Å)nej-ikke fra os mennesker,men der var jo hønse udstilling i gymnastiksalen lige ovenpå(Å).
*307*Merete og husbond,som forøvrigt fik klippet og foldet en anselig bunke foldere til uddeling.
Jes der kom lige 150 sider med folder = 300 folder fra Birgits mand og ikke om Jørgen straks gik i gang med saks og folderiet TAK Jørgen
Vi har nået bunden med folder så det er dejligt at nogen giver en hånd her og der kommer også nogen fra Tove , så kan vi kører igen et stykke tid over hel landet.
(39)
Hold da helt op, hvor ser Merete og jeg koncentrerede ud.
Jeg syntes at det er ret nemt at strikke 2 sokker på 1 pind. Det err opslagningen der kan volde lidt problemer.....mange tak til Merete for undervisningen.
Og også tak til jer andre for en hyggelig dag, selv om I lokkede mig til at tager mere garn med hjem.