den med blomsterne må der vist følges op på....brænder simpelhent af nygerrighed
den med blomsterne må der vist følges op på....brænder simpelhent af nygerrighed
Hold da helt op, hvor er du bare flittig *213*
Nu når jeg ser billederne fra din stand, ærgrer jeg mig endnu mere over at vi ikke kunne nå en tur forbi (K)
Så fik jeg atter tryllet 2 stk smølfer og 2 hallo kitty af hæklenålen så nu kalder sengen snart for den står på julemarked igen i morgen*120* jeg er ret spændt på om der kommer nogle gæster eller om jeg bare skal sidde og hækle hele dagen*120* for kede mig kommer jeg ikke til *120*
selvfølgelig gør der det - og ellers er jeg ikke i tvivl om at du nok skal finde ud af at bruge tiden fornuftigt ( læs "hækle")
jeg sidder og kommer til at tænke på om du nogensinde har haft lavet hæklede bamser ?
tænker lidt i julegave til min bamsoman *120*
Som sædvanligt er de bare søde. Og der skal nok komme gang i boden. Jeg tror ikke på at du får lov tl at sidde og hækle.
Hihi, du er forhåbenlig ved at lave flere....de bliver jo revet væk ude på marked
Endnu en hyggelig dag på julemarked, lidt stille men det er jo også hverdag *120* der var nogle skoleklasser derude og de hyggede sig og jo smølferne er forsvundet som dug for solen hihi men det er jo bare skønt at kunne lave et hit. Så hækelnålen må lige arbejde igen i aften på nogle nye smølfer*120**120* og ja så har jeg faktis kun ganske få sæt barbietøj tilbage så *120* så nu kan jeg snart komme igang igen med nye barbiemodeller((O)) og nøj hvor jeg elsker det
Her er lidt flere smølfer og hallo kitty som formere sig i et væk de går nærmest som varmt brød på julemarked hihi
Line har jeg igen besøg af for hun vil med på julemarked idag har hun lavet syltet nissenumser til den hu er nisse for i klassen, nøj hvor hun har hygget sig med at lave tekst på glasset og have gang i syltegryden hihi.
Vedhæftet fil 62156Vedhæftet fil 62157Vedhæftet fil 62158
Du er bare utrolig flittig Lene *215
Syltede nisse numser??? *141*
Hold da helt fest hvor er du bare flittig med idn hæklenål (bdk Jeg ville gerne komme forbi på markedet, men kan desværre ikke nå det,. for vi har allerede for mange aftaler (Å)
HVor fine ting *243* Og tak for påmindelsen om nissenumserne - her i huset har vi også en nisse, som kunne bruge idéer til nissegaver i klassen *226*
Utrolig så mange fine ting du når at lave (6)
Dit døgn må absolut have mere end 24 timer ellers ved jeg ikke hvordan du bærer dig ad *120*
Så nåede jeg lige igen at få lavet 2 hallo kitty til den sidste dag på julemarked
De er meget søde.
Jeg forstår heller ikke, hvordan du kan nå at lave så meget på én dag.
dejlige ting du får lavet - ja smølfer er på mode igen
Søde Kittyèr Lene.(qwe
Sjovt nok sidder jeg lige her med de to samme farver garn som kjolerne*124*
Sikke da en masse skønne ting du har lavet siden jeg var her sidst - hvis der går mere end to dage mellem et besøg, er der jo en hel dynge igen du flittige Lene :-)
*142*
Takker for jeres rosende ord, jeg er lige så jeg rødmer:-) for jeg har godt nok fået mange roser den sidste uge på julemarkedet:-)
Noget jeg ikke havde forventet var at skulle sælge Alfabettæpper men tænk så har jeg fået en bestilling på et i lyserødt og med lyserøde bogstaver:-) jeg er bare jublene glad.
Så der skal bare gang i hækelnålen igen igen (jeg må vist passe på den stakkels nål ikke lider overlast hihi) Men så må der gang i strikkepindende til barbietøj som jeg kun har 2 sæt af tilbage og nu skal jeg bare igang med Barbietøj igen juhuuuuu jeg elsker det:-) Men nu er det sengetid for det har været en langggggg uge.*142*
Ej hvor lyder det bare fedt *142*
Men du har også fortjænt alle roserne *112* for det er jo helt vildt som de mest fantastiske ting bare hopper af dine nåle/ pinde (bdk
Så er der julemandsgrydelapper på vej til 2 rokker som sikkert bliver glade*142*
hurtig ekspediktion fremmer forståelsen :-)
ja - jeg glæder mig også til at se en bamse *120*
*226*
Sådan !! Skønt at du vil hjælpe. *131*
Pludselig kunne jeg bare ikke komme i seng for bamsen spøgte i hovede og vupti så kom der en brun bamse til verden.
Vedhæftet fil 62293
Nu er det godnat inden uret vækker mig:-)
Hvor er den altså bare alt for sød :)
Sød bamse :) Og hold da op, hvor er du bare "rap" på fingrene.!
(bdk (bdk Hvor er den bamse bare gude skøn (bdk
Heldige den der skal have den *131*
Så blev endnu en lille gave færdig klar til at blive sendt idag, ham postmand Per er travlt i denne tid hihi
(aot sikke en dejlig gave at få *131*
Hvor lang tid tager det dig at lave et bogstav?
Jeg har jo købt dine opskrifter, men har ikke taget mig tid til at komme igang med dem endnu (Å)(R) men min Emma Sophie ville nok eeeeelske at få sådanne bogstaver. Så måske skulle noget af juleferien gå med at lave nogle *147*
Så er det Barbie tid igen som skal være julegaver i år så nu må strikkepindene igang igen:-)
Hvor er hun blevet fin. *142*