Hvor er de flotte alle sjalerne ((O))
Jeg mangler bare at lukke 499 masker af og hæfte ender, så er jeg færdig.
Printable View
Hvor er de flotte alle sjalerne ((O))
Jeg mangler bare at lukke 499 masker af og hæfte ender, så er jeg færdig.
Himmel da, hvor i kan allesammen. (z)
Bliver jo helt ked over, at jeg ikke er i gang endnu. (15)
Strikke Marie... er det Kauni Multi, du kalder regnbuefarvet ?
Det her... http://butik.hostrik.dk/itemdetail.a...emRef=kauniweq
Jeg vil gerne lave et i sort/grå/hvid og så den multifarvede.
Må se at få købt garnet. ((O))
Om 10 pinde, af de lange, så er jeg bare færdig med det sjal.
Altså indtil næste gang.
Men jeg tror det næste skal være i tyndt, tyndt garn, rigtig fnuglet. Glæder mig allerede. (40)
Det er farligt at kigge i denne tråd, jeg får lyst til at strikke dem alle sammen.
Norogarnet er jeg vild med, det er så lækkert. Alle de forskellige kaunieffektgarner er så flotte og momses ensfarvede sjal bliver så flot ((O))
Smadder smart sjalsudspændingsstativ du har lavet Else M(bdk
Jeg har rendt rundt med mit færdigstrikkede sjal hele aftenen.
Jeg er ellers ikke god til at gå med sjal, det glider ned, eller hænger fast i dørhåndtag og andre mærkelige ting.
Men dette sjal sidder bare perfekt ((O))
Jeg hæftede det sammen med en af Steffens sjalsnåle og sjalet blev siddende hvor det skulle, det ligner lidt en poncho.
Jeg kunne både bage kage, tømme opvaskemaskine, hænge vasketøj op og strikke uden at det var i vejen. Det er bare (qwe
Første gang tog den bare et lille hjørne og lagde sig på - nu har den indtaget pladsen som om det var lavet til den.............(31)men vi elsker jo det kræ!
Vedhæftet fil 17664
Så blilver mine sjaler vasket, om 20 min. skal de skylles og i vaskemaskinen, så skal de blokkes ud og forhåbentlig er de tørre til lørdag, hvor de skal foræres væk, sammen med Steffens sjalsnåle. (40)
(x)I skal nok få billeder men mine sjaler er ikke jeres flotte stjernesjal endnu(R)--SKAL være færdig med de andre 2 først,det ene er et dominosjal--Er blevet helt tosset med det dominostrik--Det andet er jo superKarla nr 2 ,Så billeder kan jeg ikke lægge ind i jerés tråd (31)(a)´Hellet
Vi glæder os til at se dem alligevel Hellet. (H)
Nu må i hjælpe mig lidt, kan ikke komme igang.
Hvordan øger i til venstre - højre og skal masken både strikkes og øges?
Hvordan får i de 5 opslånings masker til at slå til til to gange diagram?
Ja jeg skal have det skåret ud i pap.
Håber i vil hjælpe, har købt kauni garn til det.(18)