Da vi havde pakket - holdt vi status - vi har til ca. 150 personer mere på hovededepotet.
Printable View
Da vi havde pakket - holdt vi status - vi har til ca. 150 personer mere på hovededepotet.
Hvor er I bare gode! Det er længe siden jeg har kigget forbi, men jeg bliver bare så glad af det store arbejde I gør. På en måde er det jo meget godt, at der er tømt lidt ud - det viser bare at al strikken gør lykke. *307*
Jeg er nu langt om længe i gang med strikkepinde og symaskine igen, så håber på at kunne komme forbi Hoveddepotet med et læs i løbet af efteråret sammen med svigermor - der skal jo fyldes lidt nyt på hylderne, nu beholdningen er lav. ;)
Godt arbejde, Morstrik, Hundeuld og alle jer andre! (qwe
Vi glæder os til at se dig og svigermor*131* igen i al vores rod http://rokken3.dk/forum//showthread....302#post364302. Tømt depotet det skal helst være helt tomt den 1-12 hvert år, det forsøger vi på, al varmestuestrikket gør jo bedst gavn ude på brugerne *120*
Hold da fest hvor der er meget betonstøv på depotet og vores støvsuger kan ikke klare det, (Å)så jeg må op og bede om at låne skolen store støvsuger og de er ikke færdig endnu så vi kan ikke komme igang med at sætte på plads,Vedhæftet fil 76566 staal og jeg har dog ryddet op i alle hjørner *138*rundt omkring og fået smidt ud det der ikke skulle bruges.
Vi kan godt bruge hjælp til at få det hele støvsuget*173*når og hvis vi får lov til at låne den store støvsuger. Så råb endelig op.
Vi skulle jo gerne have det nogenlunde rydeligt den 2-11 hvor det er sidste dag i dette år vi har åben.(awd
Hej Bente!
Jeg vil rigtig gerne hjælpe, men jeg har ikke meget tid i overskud for tiden, så det kommer nok an på hvornår der skal støvsuges. Men hvis jeg kan, når I skal til, så melder jeg mig gerne under fanerne. ((O))
Ej hvor dejligt, vi skal derover på søndag men jeg skal lige fange pedellen om vi kan låne støvsugeren, men vi har også en forfærdelig masse der skal fotograferes og lægges i kigkassen det gør morstrik og hun kan også godt bruge en til at sætte op på gine og veje alt, det er min dårlige samvittighed at det ikke er gjort.
Åh, Øv! Søndag er jeg til barnedåb (det er jo egentlig ikke øv, men ærgerligt at jeg ikke kan deltage). Derefter tager jeg på kursus i 3 dage. Hvis I skal derop d. 2-3 eller d. 10. november, vil jeg meget gerne hjælpe!
Tak skal du have, den 2-11 er det almindelig åbningsdag der bliver ikke lavet så meget andet end trevle de forskellige UFO op*120*og strikke varmestuestrik af garnet
De andre dage melder jeg senere tilbage på ((O))
Damerne fra Slagelse har været et nyt hold dukker med tøj i deres kufferter, se nu bare her Vedhæftet fil 76774så kan vi dele ud til krisecenterne igen.((O))
Det har været stor arbejdsdag på hoved depotet idag.
Lige pludselig blev der banket på døren og det var oppe fra skolen, at vi skulle komme op og se børnene brugte rollespil tøjet.
Desværre begyndte det at regne i det samme, men Jens fik et par billeder Vedhæftet fil 76849 Vedhæftet fil 76850
Her kan i læse om hvordan de er blevet til.
http://rokken3.dk/forum/showthread.p...lespil&page=12 indlæg 117