Lene du overgår dig selv (qwe
Lene du overgår dig selv (qwe
Så er der igen kommet liv og glade farver på et af dyren fra hæklet dyr*120* jeg sad sammen med børnene i børnehave og skulle have ideer og de måtte ikke bruge hvid, sort og brun til dyrene så lige nu er det blevet til denne lækre sag som de får i børnehaven imorgen og jeg ved der bliver kamp om den*120**120*Der er brugt 9 forskellige farver
sikke en herlig fyr og nogle skønne elefanter du har lavet (awd - dejligt at du involverer børnene *307* kan sagtens se for mig at der bliver kamp om den, men så må du jo bare have gang i turbohæklenålen igen og lave flere *120**120*
De er da blevet helt elefantastiske de olifanter...og fantasidyret....vov....går ud fra at "ungerne" i børnehaven gik helt i selvsving over den
Om de gik i selvsving*120**120* der var rift om det stakkels dyr, så jeg er glad for at jeg skal lave flere dyr til børnehaven, for det er jo fantastisk at lave noget til børn når man kan se den stor glæde i deres øjne.
Og igen igen kan jeg blot tænke legetøj behøver ikke koste en formue men må gerne være lavet med kærlighed til modtagerne og de elsker altså bare hjemmelavet tøjdyr og andre småting bla lege mad og kager er bestemt et hit så bare gang i hæklenål og strikkepinde*120**120*
du har ret Lene - det behøver ikke koste noget og det må gerne være af "naturmaterialer" (ikke plast og andet stads) ((O))
Det er mig en stor gåde hvorfor der ikke snart er en børnehave der siger "haps" og fastansætter dig!!!! Du er sgi en super gave til børnene, tænk at have en voksen som dig til at sætte gang i fantasien og kreativiteten hos ungerne.....
Så blev det første Alfabet ophæng færdigt og jeg glæder mig til at vise det frem på julemarked i weekenden:-)
Fed ide Lene og det ser godt ud...(qwe pakke på vej...((O))
Hvor er det (qwe flot - Lene.
*107*
Hvor er det bare flot ((O))
Og alle dine fantastiske dyr...... de er bare *213**213*
DET ser bare super flot ud Lene. Held og lykke med julemarkedet. (z)
*213*Du er bare for vild Lene.
Jeg har (qweondt i knæene af at kravle rundt på gulvet evig og altid.(bdk(bdk(bdk(bdk(bdk
Takker for jeres dejlige roser dem kan man jo ikke få nok af*120* lige nu arbejder jeg på at få nr 2 færdig med røde og blå bogstaver (vokaler og konsonat farver)
vildt flot det din hæklenål kan fremtrylle
Så blev det andet Alfabet ophæng færdigt med Røde vokaler og Blå konsonanter.
Billedet er lidt mørkt men det skal jo også ses i virkeligheden hvor det er selvfølgelig er flottest(awd
Fantastisk ide med de alfabet ophæng og sikke et arbejde det har været (39)
Ja der ligger et pænt arbejde i disse ophæng så godt jeg har fået Elise til at sy tæpperne for mig (for det er hun super god til) så har jeg kunne koncentrere mig om at hækle og pynte bogstaverne som jeg er bedst til..*120**120*
Du er dælme hurtig. (39) Dette er også skønt og herligt med et sammenarbejde.
hurtig og hurtig*120**120* bogstaver og tæpper var lavet de skulle så sættes på puha et arbejde, men nu er de færdige HURRA så nu nyder jeg synet af dem ind til de pakkes i bilen på lørdag hvor jeg drager på julemarked*120* og kors hvor jeg glæder mig til at de skal vises frem(R)
Endnu flere af dine søde bogstaver.
Jeg kan heller ikke forstå, at de ikke kan bruge dig i en børnehave eller legestue. Du kan jo lære børnene at strikke og hækle sjove dyr selv.
hold da helt op Lene - du har da godt haft gang i hæklenålen siden sidst jeg kikkede på din tråd *120*
(qwe god idé at sætte bogstaverne op på et tæppe ((O))
En elefant kom marcherne .............*120*
og så fik jeg også kigget lidt i min mors gamle sybord skuffe idag og tænk så fandt jeg min gamle sok jeg engang strikkede som sad på min skoletaske og jo jeg har skam selv strikket sokken for det kunne min mor ikke og jeg nød at strikke disse små sokker til alle og en hver der ville have en i alle mulige farver....
Vedhæftet fil 61820Vedhæftet fil 61821Vedhæftet fil 61822Vedhæftet fil 61823
Vedhæftet fil 61824Vedhæftet fil 61825Vedhæftet fil 61826
Jamen, altså - sikke flotte, sjove (og mange) ting, du får lavet.! *107*
[QUOTE=lenemormeinild;308829]Jeg bruger rulleøjne på dyrene i børnehaven og og de bliver vasket ca en gang om måneden
Er rulleøjnene limet på?
Hvis ja: Kan du anbefale en god lim?
hilsen en beundrer :-)
(bdk(bdk jeg bukker mig dybt for din kreativitet. Det er da helt vildt som det bare sprøjter ud af dig ((O))
det lyder spændende ((O))
havde ellers håbet på at hilse på dig på Juleskibet - men det kan jeg godt se ikke bliver muligt
håber du får en nogle gode weekender ((O))
OJeg kan se at der kom mange flere af dem. Hatten af for din flid Lene.
Takker for roserne af min flid OSV
Idag har jeg været på Nyvang og det var bare super hyggelig, og jeg kan kun sige der er stadig brug for masser af Barbietøj*120* det forsvinder som dug for solen*120* men det er jo bare dejligt og de hæklet dyr ja de forsvinder også bare:-) Så det er godt jeg ved at hækelnål og garn elsker at blive gramset på her i huset så det skal det også i aften så må jeg se om hvad jeg når inden øjene falder i hihi for der har godt nok været mange mennesker på Nyvang i år.
Hvor ser det godt ud. Skønt at høre dit salg er gået forrygende. Du laver altså også skønne ting.
dejligt at høre, at du har fået solgt en hel masse :-)
Dejligt at andre får glæde af dine skønne ting.
(qwe dejligt at det er gået godt for dig og at der var kom mange til Nyvang idag ((O))
Endnu en hyggelig dag på nyvang i blæst og regn....
Igår aftes nåede jeg at hækle 2 stk smølfer + 1 pink elefant og idag på nyvang nåede jeg at hækle 2 smølfer men ak jeg fik ikke taget noget billede(Å) for jeg kom først i tanke om det da de alle var solgt*120* men så må jeg jo bare på den igen for jeg har bestillinger på flere smølfer og hunde((O)) så jeg ved godt hvad jeg skal lave ud over alt det andet jeg skal nå i denne uge*120*
Men aften er da kun til hygge foran brændeovnen og med benene op i sofaen sammen med garn og hækelnål til flere smølfer(awd
Så fik jeg atter hæklet 2 smølfer men så løb jeg tør for den blå men så er det godt at have et lager af garn*120* for jeg fandt da noget tilsvarende blot lidt mørker blå*120* men nu bliver garnet brugt frem for at ligge på lager((O)) en turkis hund blev det også til for det er en bestilling til naboen på Nyvang*120* så nu mangler jeg bare en posefuld af forskellige blomster som skal bruges til at sættes i smykker (ikke af mig men af en ude på nyvang som var vild med mine små blomster jeg bruger til barbie*131*) så det er jeg spændt på hvad hun får ud af det:-)
WOW som vanligt nogle dejlige ting du laver (39)