glæder mig til at høre hvordan du får det spændt ud, for jeg har samme problem.3 hunde OG 5 katte (F)
kan ikke rigtig bruge sengen, da det er en vandseng (31)
Printable View
Jeg er også spændt på hvilken løsning du fandt frem til Else M.
Mine katte er kommet over det stadie, hvor det er sjovt at klatre op i tøjet på tørresnoren.
Så jeg har overvejet at spænde sjalet ud på er vattæppe og hænge det op på tørresnoren. Men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre.
Men da jeg har ikke strikket siden i onsdags, bliver det ikke i dag.
Læg et tæppe eller håndklæder ud på græsset en lun dag. Spænd det op derude, og det er hurtigt tørt.
Men selvfølgelig - der skal holdes øje med fuglene, der bygger rede for tiden, så jeg ved ikke hvad der er værst: mopser(34), katte(35) eller fugle(30). Det er ikke nemt at strikke med dyr i huset.
Strikke Marie(z)
Ja jeg er også spændt på hvad du fandt frem til, for jeg skal også til at blokke ud, og jeg har ikke gulvplads nok og en kat der så mener, at det der er tilbage er hendes. (31)
Nu tror jeg den er der-den helt rigtige løsning til alle os med de kære og dejlige husdyr/og dem i haven.(53)(30)(32)
Jeg havde min bedre halvdel ude og købe tre stk. lange lister i går eftermiddags.
Og nu har jeg sat små stifter md 1cm. mellemrum på den ene liste
Den lægger jeg så fladt ned på fliserne og lægger så en liste i hver ende af denne,og sømmer dem fast-og samler så disse to i den anden ende,så det hele danner en trekant.
På den øverste liste med stifterne-skal så det øverste af sjalet så spændes på-så det bliver helt lige,og skal så lige til at finde ud af resten af eksperimentet-vender tilbage når det er klaret - og forklarer mere.
Og ja billeder ja jeg ved,men det er kun lykkes mig,og få et eneste herind på Rokken,men skal nok prøve ihærdigt(z)
Genialt ElseM, Den er solgt på stedet.
Jeg har lige strikket 5 p. baglæns, så nu er jeg på p. 126 i diagrammet på nr. 2 sjal.
lægger billede ind når det er helt færdigt.
Så er listerne sat sammen,men det blev med skruer,så alle dele kan rotere rundt som jeg selv vil.
Og spidsen i trekanten er sat sammen med to smarte fyrer der hedder limklemmer,som jag fandt på Farmands værksted,og det er nu mine(ghf
De er bare helt rigtige til det her,for jeg kan på den måde lave trekanten så lille eller stor -jeg selv vil have den
Hele toplisten har fået stifter hele vejen med ca. 1 cm. mellemrum-og så skete der det at jeg slap op,og skal have købt flere imorgen
Så fortsætter imorgen,og glæder mig da til at få den afprøvet,og godt UllaP har tilbudt at hjælpe med de forbistrede billeder((O))
Så hammer videre imorgen-og håber at kunne vise den den frem ud på eftermiddagen-måske,hvis alt går planmæssigt.
Så er der et rgnbuesjal her fra mine pinde.
P. 5
150 g
9 hulrækker incl. yderbort.
Strikketid: 5 dage
str.: 185 cm x 90 cm
Vedhæftet fil 17608
Vedhæftet fil 17609
Det er da også bare så flot, jeg vil lave alle sjalerne i alle farver. (31)(31)
Når jeg engang bliver pensionist.
Superflotte sjaler I laver - og dejlige farver (k)