Alle tæpperne ser godt ud.
Printable View
Alle tæpperne ser godt ud.
(bdk Hvor er det bare fantastisk godt gået af alle jer der lapper sammen. Det er vel nok nogle dejlige ting i får lavet og så giver det ideer videre til hvad man selv kan lave bare ud af firkanter*107*
Mon der kommer en ny konkurrence næste gang der er messe i Fredericia og i så fald, kunne det jo være med færdige ting man kunne deltage. Noget simpelt altså....et halstørklæde, hue eller et par luffer. Bare en tanke(R)
*213* Hvor er det altså blevet til mange flotte tæpper
Tak for alle roserne - kvitterer med endnu et tæppe af hæklede firkanter.
Hilsen Gurli A
Har nu samlet 2.358 lapper
Jeg er total imponeret over hvad det er blevet til på kort tid med de mange tusind lapper super godt gået allesammen som har været med til at lappesammen(z)
Endnu et sammenhæklet tæppe og en kurvfuld lapper klar til det næste tæppe. Jeg har allerede nu udvalgt firkanten, der skal sidde i midten. Der står: Jeg elsker at strikke-syet på en fin blomst. Meget kreativ.
MEN det vil tage lidt tid, har lige gang i et kongerige, det kræver lige lidt koncentration.
Hilsen Gurli A
Det er dog utroligt *107* jeg lægger billederne ind på lapperier
Tanta Tut : Det bliver ikke lapper vi stille op til næste år, jeg arbejder på luffer.*120*
Et tæppe med mange forskellige lapper er blevet færdigt
Et tæppe ud af 180 hæklede lapper. Det tog lige lidt tid, der strikkes nu ind imellem. Jeg tror, jeg har lapper til 6 tæpper mere, så jeg må videre... De skal ud af mit hus før sommer.
Hilsen Gurli A
(39)
Jeg synes godt nok, det er imponerende at der kommer så mange dejlige tæpper og andre ting ud af dette projekt og tager virkelig hatten af for dem der strikker/hækler tæpperne sammen.
Det er også et flot tæppe, Gurli.
Så er der et lapperige mere færdig.
Som vist på billed kan den også bruges til sjal..((O))
hold da op er du allerede færdig Jeg så det jo i lørdags og der synes jeg der var lang vej igen *120* Det blev fint
Jeg synes heller ikke jeg var så langt i lørdags, men den havde da være færdig i mandags hvis ikke det lige var fordi jeg synes jeg skulle lægge mig syg.;-)
Jeg beundre jer virkelig for alt det I for ud af lapperne. (qwe
Sikke et flot tæppe/sjal
Ja det blev et flot kongerige, du der fik lavet, Helvig.
Jeg har jo bare et tæppe mere...
Hilsen Gurli
(z)
Og I kan bare blive ved, supe super flot
Det er bare flot, Gurli.
Er der snart flere lapper?
Så blev jeg færdig med et tæppe
og endnu et rigtig flot tæppe
Hvor er I bare gode.
*107* *107* *107*
Smukke, smukke kreationer! Hvor er I bare gode :)
Hold da op hvor i stadigvæk kan , jeg (bdk mig fordi i har været og stadigvæk så flittige.
Jeg lægger de sidste billeder ind nu her http://rokken3.dk/lapperier/lapperier.html
Hvilken str. har lapperne? Vi er ved at have oparbejdet en større mængde restegarn og påtænker at strikke/hækle lapper *306
1 stk. lilla tæppe og 1 stk. rødt tæppe.
Hilsen Gurli A
Endnu et færdigt tæppe - der er lapper til 4 mere, så nu er det snart slut.
mvh Gurli
Hvor er det nogle flotte tæpper du laver Gurli A. Hatten af for dig.(bdk
Super flotte tæpper!
Flot og stort arbejde! : )
(awdSikken en masse i har fået lavet af de lapper i er bare fantastiske der over på halv øen(z)*120*
Flere flotte tæpper. Hvor erI altså dygtige.
(qwe flot ALLE de tæpper der er hæklet af lapperne.
er der mon flere lapper hos Helvig *141*
1 stk. tæppe - nu er der lapper tilbage til 3 tæpper!
Påske hilsen Gurli A
Hvor er det (qwe flot at du stadig har lyst og energi til at hækle lapper sammen til tæpper, Gurli.
og nu endda med smiley. ((O))
Så har sibbesen, sat nogle af hoveddepotets lapper sammen til håndledsvarmere og halstørklæder
Gurli Gurli *107* at du kan holde til at lave alle de tæpper *131* flotte er de og hvor er de flot sat sammen i alle de farver *107*
Endnu et tæppe, men nu lakker det mod enden, jeg tror der kan blive et tæppe mere, men der går nok en måned før de sidste lapper er brugt op.
3.978 lapper
Hilsen Gurli