-
6 vedhæftning(er)
Her kan i se hvordan de sættes sammen http://rokken3.dk/forum/showthread.p...134#post361134
Arbejds dag igen i går med hjælp fra det jydske Inge K og hendes mand Kaj
Alle rokkene blev efter set fik sat ny snore på; desværre er den ene rok i stykker, men vi vil prøve at finde ud af at få den lavet ved en trædrejer. og min første rok der er totalt slidt op + de andre jeg havde er sat derover + diverse tilbehør som karter - spoletræ og mm. de tilhører mig indtil min død, derefter er det varmestuestrikkernes..
Vedhæftet fil 75273 Vedhæftet fil 75274 Vedhæftet fil 75275 Vedhæftet fil 75276 Vedhæftet fil 75277
Kaj lavede henter til rokkene.
Desværre glemte vi at tage et billed til sidst*120* men det kommer næste gang vi er derover.
Og så var der ikke mere krudt i osVedhæftet fil 75280
-
Tak for en hyggelig 'arbejdsdag' - arbejdsklimaet var helt perfekt, både hvad selskab, forplejning og rum temperatur gjaldt (k)
-
2 vedhæftning(er)
Som lovet et billed af rokkene Vedhæftet fil 75322 der er også flyttet reoler og borderne, det billed kommer senere.
Fru Staal syntes det var koldt at side på bænken ved spisebordet, så fluks kom der fløjls betræk på Vedhæftet fil 75323 det hjalp gevaldigt.(awdvi får det så flot efterhånden derover, jeg så også fru Staal var henne og måler stolene op ved rokken, mon de også får betræk på((O))
-
Så har vi brugt dagen til at gøre rent på hoved depotet idag, der er igen gået 10 cm regnvand ind i kælderen; men heldigvis er gulvet jo hævet 20 cm indenfor, så får en masse sand ind , så da det var tørt kunne vi støvsuge sandet på gud ske lov...
-
Sikke noget bøvl - men heldigvis er der ikke ødelagt noget.
*107* for jeres arbejde med det.
-
Åh, gudske lov at det ikke er værere end at det kan klares med en støvsuger.. ((O))
Jeg har fået fat i en stumtjener og vil hørerr om den kunne have interesse, for så vil jeg tage den med op til jer.
Jeg har også en weekendseng til småbørn, af den gamle model, som I gerne må få.
-
Kom endelig med det cubik (qwe stumtjeneren kan også bruges på slangedagen og sengen til garn(qwe
-
1 vedhæftning(er)
Vi har jo en rumdeler på depotet Vedhæftet fil 74643 og så så jeg supersine billed af hvordan man kan udnytte den Vedhæftet fil 75649og det ser godt ud oven i købet .
Nu skal vi så efter jeg har fået målt rummene have fundet et evt. firma hvor de har dunke i den størrelse, det vil nemlig være "fedt" at komme af med alle papkasserne.*120*
-
Nu har jeg renset gelænderet og trappen for svale efterladenskaber, lad os så håbe der ikke komme rmere, for det hverken ser eller lugter godt.(awd
-
Ja føj da, blandet godt op i regnvand......det kan jeg lige forestille mig.
Svalerne må være færdig med at bruge rederne for i år.