Mit og Line´s fælles pojekt jeg strikkede dukken og kjolen så hun ikke var bar så har Line selv sat hår på på hendes Blue Girl dukke samt lavede ansigt og så er hun ellers i gang med at lave diverse tilbehør og sætte hår på den......
Mit og Line´s fælles pojekt jeg strikkede dukken og kjolen så hun ikke var bar så har Line selv sat hår på på hendes Blue Girl dukke samt lavede ansigt og så er hun ellers i gang med at lave diverse tilbehør og sætte hår på den......
Hvor ser hun dejlig ud. (z)
Skønne piger du der har fået i lære Lene.
Og rigtig fine ting pigerne får lavet(39)
Sikke nogle søde og dygtige piger. Dukken kan jeg heller ikke stå for.
Tøserne takker for roserne, de er rigtig stolte af det de har lavet((O)) Så garnposen er fyldt op så de kan fortsætte når de kommer hjem*120*(line er blevet ret god til at hækle blomster så der produkceres bare derud af*120*) det er bare skønt at se den iver de har(awd
Det er nogle dygtige piger - men de har jo også en god læremester ((O))
Dejligt at du lærer fra dig...det lyder til at alle har hygget sig (qwe
I har da rigtigt hygget jer kan jeg se *120*
De tørklæder er da blevet rigtig god
Dukken er også blevet færdig....hun er da bare helt perfekt (39)
Sikke dygtige pigerne har været med hver deres (qweflotte tørklæde((O))
De er heldige de har dig som kan lære fra sig*107*
Eiiii den dukke kan jeg ikke stå for..hun er skøn(awd
Hvor er det nogle flotte kjoler. Jeg kender en der gerne ville eje en sådan.(bdk
Har lige passet et af mine børnebørn i dag, 7 år og et stykke tid har vi hæklet lange snore - så tak for inspirationen til at samle dem med blomster - vi har godt nok lavet Hoppilopper i stedet for blomster - dem kan hun nemlig selv sy
Denne Kaffe varmer har jeg ikke selv lavet men jeg vil vise den frem aligevel for den er bare så flot og så er det en anden rokker der har lavet den, skønt at kunne få fat i noget hjemelavet når man ikke selv kan eller har tid til det hele*120**120*
Den er da godt nok suprsød
Da har jeg da ellers fået indtryk af, at du kan nå det hele :-)
Den er noget så sød.
(qweFlot babuska kaffe varmer..el hvad den hedder
Jeg er sikker på Jannie sætter pris på jeres ros af hendes kaffevarmer og nej ting tilmig selv bliver altid udskudt*120* men så er det godt at andre også laver fine ting som jeg bare må eje, syntes også det er vigtigt at påskønne andre laver flot flot arbejde.
Så er der gang i de hæklet bogstaver og jeg har fået hæklet mange så nu skal de jo også samles så hvad kan indbyde mere når det starter med at regne end at kravle en tur i sofaen og så komme igang med at samle......
Vedhæftet fil 60408
Så nu skal de bare have øjne. knapper og perler på så de ligner ½ milion
Så har den stået på hygge igen igen*120* jeg har fået samlet lidt flere hæklet bogstaver og færdiggjort lidt bogstaver.... Og jeg fortsætter lidt endnu for jeg bliver aldrig færdig med at lave de dejlige bogstaver*120* men det er bare dejligt, for jeg elsker at lave dem(z)
Så blev der endnu flere hæklet bogstaver færdige((O)) og nej jeg er ikke færdig endnu de har det med at formere sig i sofaen*120**120*
Så blev er endnu flere bogstaver helt færdig disse skulle alle være i lilla og lyserøde farver*120* så hele alfabetet + ekstra bogstaver + navnene Emma og Nanna som nu er pakket i poser og klar til at blive afleveret(z) så jeg er bare spændt på hvad tøserne siger til at få deres egne de har været her og lege med mine bogstaver*120*
Vedhæftet fil 60641Vedhæftet fil 60642Vedhæftet fil 60643Vedhæftet fil 60644
Vedhæftet fil 60645Vedhæftet fil 60646Vedhæftet fil 60647
Ja så måtte jeg da også få prøvet den Fiskehue til casper, har selvfølgelig ændret en smule på den og strikket med tynder pinde end opskriften da han jo kun lige bliver 1 År meget snart.
Fik lyst til at prøve noget jeg havde set et andet sted, men jeg ville ikke købe lysglas til den pris*120* jeg kan jo selv lave dem*120*
Vedhæftet fil 60677Vedhæftet fil 60678Vedhæftet fil 60679Vedhæftet fil 60680
Nøj hvor har du været flittig mens jeg har været væk - din fiskehue blev rigtig god :-)
Men prøv nu at se hvordan dine bogstaver blev brugt hos Emilie :-)
Vedhæftet fil 60740
Pludselig igår mens jeg var igang med andre ting så var lå der noget pelsgarn og råbte på mig om at få lov til at blive strikket med her og nu for Build-a-bear skulle have en ny kjole og det kunne kun gå for langsom (som om jeg ikke have andet at skulle lave færdig(n) fødselsdagsgaver er der rigeligt af lige pt nemmelig 4 stk der skal være færdig inden måden er gået(R))
Men jeg fik strikket en kjole*120*Vedhæftet fil 60832
Uha Lis nu bliver din bamse da endnu mere misundelig, for nu stamper han da snart i gulvet(R)(R)
For jeg er kommet til at lave en kjole mere*131*
Så ville Tante Lilla altså have en stribet kjole og selvfølgelig skulle der lilla striber i*120*
Ja selv om jeg har haft gang i mange andre ting idag også sammen med cubik ja så blev endnu en kjole færdig til Build-a-bear, jeg gør alt for at bruge mit garn men det har det til tider med at formere sig også selv om jeg ikke køber noget, så dumper der lige lidt og meget ind af døren*120*, men nu bliver det jo vinter også er det jo godt som isolering*120**120**120*
Nu er det jo snart jul så selvfølgelig skal Tante Lilla da have en julekjole og ikke mindst en nissehue*120*
Så blev sættet til Dittes piger helt færdig*120*manglede kun sko og halstørklæde, så nu kan det også komme ud af huset sammen med alt det andet bamse og dukketøj*120*
Idag er der jo kun 2 måneder til jul holddaop tiden den flyver(awd men jeg fik da lige en ide at bruge mine hæklet bogstaver på da jeg så min veninde havde sine bogstaver hængende rundt i huset og vinduerne..
Så har jeg været i Jylland nogle dage hvor jeg har været over og fejer Casper´s første fødselsdag.
Han fik jo fiskehuen jeg havde strikket til ham og 5 hæklet dyr + et par andre småting som han manglede*131* Han mor havde jo fødselsdag i søndags og hun havde ønsket sig hjemmestrikket hyggesokker så det fik hun og de var bare perfekte til hende (strikket af fredsmindes ragsok garn) også var hun bare vild med den kæde jeg havde lavet med hæklet bogstaver hvor der stod Tillykke og så flagranken som også pynter fint på sådan en festdag
Vedhæftet fil 61036Vedhæftet fil 61037Vedhæftet fil 61038Vedhæftet fil 61039
Her kommer et fælles pojekt som mig og min veninde fra ballerup har lavet som vi skal have med på Nyvang i år, vi har lavet mange nisser sammen i tides løb men ikke på denne måde så det har været ret sjovt at lave sammen...
Vedhæftet fil 61228Vedhæftet fil 61229Vedhæftet fil 61230Vedhæftet fil 61231
Så fik vi 2 nissepiger mere færdig.
Så blev de sidste 3 nissepiger færdige:-) for denne gang.
Jeg har i lang tid haft nogle hånddukker liggende som skal bruges til krybbespil, men der har skulle nye dukker ind som jeg ikke tidliger har lavet samt jeg kunne godt tænke mig at lave dem lidt anderledes så pludselig i går fik jeg taget hul på at få dem færdig her er den første som er Kong Herodes
Så blev de 2 fårehyrder også helt færdige.Vedhæftet fil 61326