Vi takker garn10.dk for denne dejlige sæk garnVedhæftet fil 85958 som de har doneret til varmestuestrik.dk også Maria Kristiansen og Trine E. Kragh for deres hænder så den kommer til et depot.(k)
Printable View
Vi takker garn10.dk for denne dejlige sæk garnVedhæftet fil 85958 som de har doneret til varmestuestrik.dk også Maria Kristiansen og Trine E. Kragh for deres hænder så den kommer til et depot.(k)
Så er der igen afleveret "lidt" garn i sokken hos MENY I Haderslev
Varmestuestrikkerne takker mange gange
Vedhæftet fil 85959
Den sok giver da ret så meget ((O))
Jeg har hentet garn på østfyn som Hjelholt uldspinderi har doneret i forbindelse med strikkedagen der er 14 kg. tusinde tak og også tak til Merete som fik garnet til varmestuestrik Vedhæftet fil 86012Vedhæftet fil 86013
Min datters svigermor har doneret det mest lækre uldgarn, i alt 1.4 kg.
Tusind tak Vedhæftet fil 86015
Jamen hvor vi bliver begavet, så er der måske nok til nogle herre veste.
En pose garn fra arbejde ((O))
Vedhæftet fil 86019
Vedhæftet fil 86024
Garn fra kurven hos fru Pigalop i Hillerød.
Der var en bærepose fyldt med strømpegarn.
I dag har Michelle, Malene og jeg ryddet op i Kvicklys garnreol til fordel for Varmestuestrik
Dejlig garn bla. Stofgarn, akrylgarn, bomuldsgarn og 2 dejlige nøgler strømpegarn.
Tusinde tak til Kvickly Tåstrup Torv, vi skal nok få noget godt ud af det, til de sociale udsatte.
Så er der igen afleveret garn I sokken hos MENY I Haderslev
Varmestuestrikkerne takker mange gange Vedhæftet fil 86034
Varmestuestrikkerne takker mange gange Vedhæftet fil 86039
Varmestuestrikkerne takker mange gange Vedhæftet fil 86045
Vedhæftet fil 86052
Det er da ret vildt Lilian Super TAK for at du henter.*131*
((R))Vedhæftet fil 86053 Vedhæftet fil 86054 Billede nr 1 er garn som var ved vores dør da vi kom hjem i lørdags. Jeg har fundet ud af at det kommer fra Jens og Ingelise fra Sønderborg. Billed nr 2 er fra Kirsten Lykke Nielsen i Haderslev. Vi takker mange gange.
Vedhæftet fil 86055 Alt dette garn har Sara i Skærbæk fået indleveret. Vi takker mange gange.
Vedhæftet fil 86061
Fra kurven hos fru Pigalop Hillerød
Vedhæftet fil 86062
Der har været oprydning på mit værksted i dag og jeg fandt de her nøgler strømpegarnVedhæftet fil 86087 det er noget som jeg strikket af til en ældre dame, nu er hun her ikke mere, så jeg overlader mit lager til varmestuestrikkerne.
Varmestuestrikkerne takker mange gange Vedhæftet fil 86152
Vedhæftet fil 86155
Hentet hos Bøjlestangen, Bistrup Kirke, 3460 Birkerød
Vedhæftet fil 86157
Hentet hos Lille My, 3460 Birkerød
Så fik vi 3 SÆKKE med garn fra Sine Tusinde takVedhæftet fil 86159
Så har Jens/haven været ude og rulle igen, og det var han kom hjem med Vedhæftet fil 86165 der er både stearinlys til vores lysstøber morstrik 2 bagege vogne, som kommer ned på Køge og KBH depoterne , lidt stof frimærker og en masse garn, så var der ryddet op ved giveren.
Endnu en pose med blandet garn fra min arbejdsplads, er kommet på depotet
Vedhæftet fil 86166
Vedhæftet fil 86168 vi havde besøg på depotet af en fra Medusa i Holbæk som gerne ville donere noget garn, og så til gengæld beder om nogle lommevenner til deres krisecenter
Vedhæftet fil 86170Vedhæftet fil 86169 og garn doneret af butik Ved Højen i Høve
Poul har hentet garn på Hedehusene bibliotek til Varmestuestrik
Tusinde tak til de venlige giver - vi skal nok få en masse strik ud af det til de hjemløse
Jeg har modtaget garn fra min fodterapeut som havde en kunde som spurgte hende om hun kendte nogen som kunne været interesseret i strømpegarn både hele ngl. men også rester, hun sagde med det samme ja, jeg kender en som gerne tager imod og der strikkes til de hjemløse og det syntes kunden var rigtig dejligt. Så måske er det ikke sidste gang der kommer noget fra kunden af. Vedhæftet fil 86209
så er der kommet en sæk garn mere til depotet tusinde tak til giverenVedhæftet fil 86211
En pose garn fandt vej til vores depot, doneret fra min arbejdsplads ((O))
Vedhæftet fil 86222
Vedhæftet fil 86229
indsamlet af Karin Nielsen, Ølsted
Fra Strik Af i Ikast har vi modtaget indsamlet garn
Vedhæftet fil 86236
Garn afleveret i sokken hos MENY I Haderslev
Vedhæftet fil 86268
Vedhæftet fil 86280
Jeg har i dag været på besøg hos fodterapeut Grethe Hillersdal Holst der har en venteværelse kurv i sin klinik.
Hun havde denne portion garn til varmestuestrik.dk.
En pose garn fra job, igen
Vedhæftet fil 86281
Strikketøsen i Slangerup afholdt lørdag gadesalg. Restgarnet hun ikke fik solgt har
hun doneret til Varmestuestrik.
Garnet vil blive fordelt imellem depoterne.
Vedhæftet fil 86284
Vedhæftet fil 86285Vedhæftet fil 86286Vedhæftet fil 86287Vedhæftet fil 86288
Vores lille bil var godt fyldt.
Vedhæftet fil 86289
Fra garnkurven hos Lille My, Birkerød
Hold nu op hvor er det en flot donation - hvor kommer det til at varme mange mennesker til vinter ((O))