Igår var vi som tradition efterhånden forskriver hentet vores juledekorationer ved rokker Vedhæftet fil 61977 er den ikke smuk ..
Printable View
Igår var vi som tradition efterhånden forskriver hentet vores juledekorationer ved rokker Vedhæftet fil 61977 er den ikke smuk ..
Jo den er - flot og elegant (qwe
hvor er den dog flot.
Jo, den er rigtig flot.
Vi fik også lavet et par stykker - det er så hyggelig en tradition. Af en eller anden grund, har det ene billede har lagt sig på siden :-)
Jeg ville så gerne se alle jeres flotte adventskranse... Må jeg ikke nok? ;-)
Mine er her :)
Mangler lidt glimmerstøv over advents dekorationen - men kunne ikke lige finde den - det når jeg nok :D
Og her er min adventskrans...
Det blev ikke til en adventskrans i år.. men 2 dekorationer har jeg da bixet sammen :)
Her er mine dekorationer.
Den første er advent, så kalenderlys, derefter håndmalet lys. Har selv malet det.
Vedhæftet fil 62072
Her er min adventskrans. Jeg er ikke kreativ med sådan noget. Jeg så en ide på Karen klarbæks verden, med en flagranke der var viklet om kransen. Desværre havde jeg lavet ranken for kort, ha ha.
Jeg plejer at købe min adventskrans, eller lokke min far til at lave en, men det nåede jeg ikke i år.
Jeg syntes det er nogen fantastisk flotte ting i andre har lavet!
Den er da mega flot i al sin enkelthed.
Jeg kan godt lide noget der er enkelt og stilrent(aot
Er din flagranke hæklet eller strikket?
Håber den er strikket, for så vil du måske dele opskriften???
tak, den er hæklet (desværre :-) så der kan jeg ikke hjælpe.
Skønne adventskranse *226*
har droppet det med adventskrans og dekoration i år..... grunden er at jeg sidder selv fra nu og til den 21. december og syns faktisk ikke at jeg gider julehygge alene. men heldigvis kommer manden hjem 21. december ....hvis altså vejret holder og helikopter og fly kan lette og lande
god julem¨åned til jer alle
Her er min advendtskrans og dekreation *242*
Der er hæklet flag opskrift i Down load (H)
Så er jeg også igang med julerier til ude*247* og *304* inde. I er velkommen til at kigge med.
Det lyder hyggeligt, Mosehuset*307*
Jeg skal jule i morgen med min søde mor, skønne søster og super dejlige niece...(R)
Vi skal lave adventskranse og kalenderlys. Må hellere huske at få taget et par billeder af dem...(xyk)
Hov, der kom ingen billeder med, så jeg prøver lige igen. (R)
Nej NU må jeg til at tage mig sammen til at komme igang...(awddet smitter og hvor er de flotte dem i har lavet.
årets adventsdekoration hos os ser sådan ud i år......
*216*
Den er rigtig hyggelig karce
Så fik jeg vores advent krans taget frem og pyntet lidt Vedhæftet fil 71422så den er klar til eftermiddags hygge*101*
her er mine dekorationer
Vedhæftet fil 71429Vedhæftet fil 71430Vedhæftet fil 71431adventsfadetVedhæftet fil 71432
Her er min advent dekoration anno 2012
De lys der hvor har du fået fat i dem Zep de er skimes flotte og adventkrans er anderleds men super.*242*
Er der ikke flere der har lyst til at vise os deres adventskrans..
Her er foreløbig kransen fra sidste år. Den fra i år må komme senere, for kameraet ligger til opladning.
En hel ny model, har du selv lavet kanderne ?
Denne flotte advents dekoration har min søde "svigerdatter" lavet til os.
Hos Kræmmerhuset: http://www.123hjemmeside.dk/kraemmerhusetB/43083698 Fik dem i fødselsdagsgave.
Kanderne og roserne har siddet som dekorationer på gaver, jeg har fået. Kransen har jeg lavet selv af halm med lyst mos bundet på med ståltråd.
Min adventskrans er af den nemme slags i år.. men jeg elsker glaskugler, så jeg synes det var en fin måde at kombinere det hele på :)
*215Jeg vil give dig ret, det ser godt ud. Den der stage med lysene hvor har du fået fat i den ?
Jeg har "arvet" den af min svigermor.. Det er en Georg Jensen 8)
Lad os se din advents krans i år(awd
Min adventskrans for i år.. Den er lavet til fyrfadslys..((O))
Og årets kalenderlys...(z)
HOLD DA OP, sikke mange FLOTTE og *213**213*(qwe(bdk(39)*107* advendt-deko I allesammen har lavet.
Ved ikke liiiiiiiiiige, om jeg skal være glad eller "øv-bøv" mht inspiration????
Forklaringen er den, at jeg i går fik lavet 2 jule-deko, og 3 grav-pynt. Synes selv, at jeg er rimelig tilfreds med mine.
MEN alle disse WAUW jule-deko, var det en megen stor risiko, at mine ville se anderledes ud?
Jeg lavede dem, hvor der er forening (Blæksprutterne, en foreningen, hvor folk har dagtimer til rådighed. Bl.a. førtidspensionister, arbejdsløse mm), hvor blandt andet, kan lave juledeko.
Var på cykel, så de bliver først hentet på bil i week-enden. Vil selvfølgelig tage billeder, og håber, I synes om dem :)
Lad os endelig se dem ((O)) jeg er slet ikke kommet så langt endnu ; men håber at nå lidt i weekenden.
her er så vores juledekorationer
Vedhæftet fil 77148 Vedhæftet fil 77149
Vedhæftet fil 77150 Vedhæftet fil 77151
Er meget "lilla" i øjeblikket.. det er smittet lidt af på årets juledekoration! *215