Så er jeg klar med mine allerførste atc-kort nogensinde til nisseswappen.
Printable View
Så er jeg klar med mine allerførste atc-kort nogensinde til nisseswappen.
(39)Næh hvor er de flotte dine nissekort - det bliver spændende at se hvilke man modtager *120*
hvor er de flotte Jeg er fuldstændig ide løs *120*
Så er jeg klar med nogen af mine julekort:
Lige et spørgsmål. Hvad er atc? Hlsen Samu.
Mine atc-kort til Rysse`s swap om årstider
(39)Hvor er de bar flotte Lis - Der er noget at leve op til - jeg må se at komme i gang med at lave mine *131*
Hvor er de gode. Ja, du har ret, der er bestemt noget at leve op til.
Tusind tak. Jeg tænkte nu på jer og jeres fine kort, da jeg lavede dem.*120*
Når man hele tiden skal tænke økonomi er det godt med alle de gratis kort man kan få rundt omkring i byen. Og lidt kreativitet er jo ikke af vejen, når kortene fornys til gaver til børn og venner.
Kortet med den blå baggrund kan drejes, hvis modtageren sidder og keder sig, derfor ser det lidt forskudt ud.
Måske lidt dumt at fotografere grønne kort på en grøn baggrund.
De er da blevet rigtig gode. God ide´ at genbruge.
Flotte kort, jeg vil sige som Rysse god ide med at genbruge. ((O))
(39)Superflotte kort - det er skønt når man kan genbruge, det er også lige efter min sangstemme *131*
Rigtig flotte kort. Jeg går også ind for genbrug.
Du er en meget inspirerende kortmager (39)
(qwe flotte kort du har lavet - og de der genbrugskort er godt nok godt fundet på ((O))
Tusind tak for roserne. Selv min søn var imponeret, da han fik et af kortene til sin fødselsdag. Og han troede ikke på, at det var en af de gratis glæder.
Et konfirmationskort har set dagens lys med et lille kik indenfor til gaven "to skjorter".
Flot konfirmations kort. (39)
Super flotte kort. Det må da skabe glæde.
Søde kort. Og skjorterne er det pengefoldninger?
Sejt......dejligt at se et kort uden blankpudset konfirmand;-))
Rigtig flot kort! ((O))
Lidt nye kort fra mig.
De tre orange kort er lavet i 3d ( øv det er ikke nemt at se på billedet ) af 5 gratis cafe kort. Det sidste genbrugskort er ud af en serie på 3; Men de 2 andre fik hurtigt ben at gå på.
Flot og stilren genre ...og dit cafe kort..er sjovt..synd at man ikke kan se teknikken men ka sagtens forstille mig det((O))
Super flotte kort.
Lis det er da nogle flotte kort du har lavet (39)(39)(39)
Flotte kort du har lavet.(qwe
Tusind tak for rosen(R)
Et japansk inspireret fødselsdagskort.
Meget smukt kort Lis (39)
Tusind tak til jer Symadammen og Heddimor.*307* Modtageren blev også meget glad idag, da der samtidig blev holdt foredrag om feng shui.
Flotte kort du har lavet. ((O))