-
1 vedhæftning(er)
mystery stole 3
Jeg har meldt mig til mystery stole 3 på nettet.
For dem der ikke ved hvad det er: vi får en del af et mønster til en stola hver fredag, og ved derfor ikke hvordan det færdige resultat ser ud før vi er færdige.
Sidste afsnit kommer den 17 august, og det skulle blive ca 190 x 50cm
Jeg syntes lige I skal se et billede af første afsnit.
Kh bstorm
-
Woooow, den er flot... Glæder mig til at se det næste..
-
Det gør jeg også.
Det sætter virkelig min tålmodighed på prøve. I fredags kom det første afsnit først kl 14.oo.
Nå, men det er sikkert sundt.
Kh bstorm
-
Det er virkelig flot!! Jeg glæder mig til at komme i gang med mit enten i morgen eller onsdag, når garnet og perlerne kommer.
Hvilke noget garn strikker du i ?(H)
-
Jeg strikker i Kauni 8/1 og på pind 4. Perlerne er størelse 4mm. Hæklenål nr. 0,75.
Jeg havde først lavet 1. afsnit på pind 3½, og lavede så en mere på pind 4, og er blevet enig med mig selv om at det bliver pænere.
-
Jeg vil blot sige at hvis man er interesseret i at være med skal man melde sig til inden fredag d. 6. juli, hvor hun lukker for tilmeldinger. Der er en dansk oversættelse, så alle kan være med, der er ca 4000 medlemmer nu og det foregår over yahoo http://pinklemontwist.blogspot.com/2...ess-begin.html
Jeg bruger svits sculd og 4 mm perler.
hilsen
Ingelise
-
Ja, det er en spændende idé, jeg tror dog det ville være bedre med et år mellem hvert mønster hvis jeg skulle kunne følge med (Å)
Det ser rigtigt flot ud (:)
-
Jeg har meldt mig til, men kan ikke starte det lige nu.. Har hverken tid, garn eller lyst lige pt. :P Holder mig vist bare til mine strømper og min sommertop!
Men jeg tror det bliver superflot, glæder mig til at begynde på det senere, når jeg får tid og råd!
-
1 vedhæftning(er)
clue 2
Så har vi fået næste afsnit (clue), og det ser sådan her ud:
Fint ikke?
-
Jeps. Der var "kun" 50 mønsterpinde. Startede kl ca 15.30 og var færdig kl ca 21.00, men så havde jeg også helt glemt at spise aftensmad.
der er 101m på hver pind og der var 100p, det vil faktisk sige 10100 masker.
Det er jo helt vildt.
Kh bstorm