En luftig sag blev færdigt på gimpenålen. Jeg havde desværre ikke mere grønt garn og satte derfor hvid ind.
ALTSÅ hvorfor vender fotos forkert..på min pc vender de rigtigt når jeg uploader ? dybt suk(x)
Printable View
En luftig sag blev færdigt på gimpenålen. Jeg havde desværre ikke mere grønt garn og satte derfor hvid ind.
ALTSÅ hvorfor vender fotos forkert..på min pc vender de rigtigt når jeg uploader ? dybt suk(x)
Flot, flot Heddimor. Er der noget du ikke kan?
Nu må jeg altså prøve at smide et FOTO ind for at se om mit også vil tilte, her i din tråd.
Et par børnebørn i åen bliver brugt til det forsøg.
Vedhæftet fil 80669
orkkk der er masser.. men er det ikke fantastisk så meget der er i verden man kan prøve af endnu ((O))
Ang fotos ..Fedt billede ((O))
hmmm måske skal jeg ind og redigere og så gem på min pc.. billederne har jeg overført fra min mobil til pc..mærkeligt
jeg må prøve..
har bare ikke været nødvendigt før på min gamle pc..denne kører windows 8 L.... ! savner min windows xp og windows 7
Du har ret...de gode gamle dage :-) jeg var med helt fra Dos tiden.
De unge mænd på billedet er min datters to ældste, hun har 4 drenge i alt.
Både hende og drengene er nogle store vandhunde.
Søer, åer og havvandet....ja det er ski lige før en god vandpyt kan bruges.
Det ligner delfin bevægelser krudtuglerne laver..godt skudt med kameraet ((O)) en vandpyt..he he ja så må de være vandhunde*120*
Dos tiden..smiler.. me too
Nu har jeg gemt hvert enkelt billede på pc ( selvom de vises korrekt på pc) og sørme om ikke det virkede. nu må jeg så ind og slette de foto jeg har lagt ind på rokken og
Re-uploade pust pust stønnn
De er 22 og 18.....
Men legebørn af rang.....det har de arvet efter deres mor...hun siger hun har arvet det af....tja
Det er nu ikke det værste.....
Men det må du vide alt om.....:-)
Sådan noget billedhalløj....det skal bare funke og ikke drille.