-
3 vedhæftning(er)
pindeholder
jeg synes det er træls når strømpepindene taber mine masker, når jeg har dem med i tasken, jeg så så et rør på nettet og Ivan kan du ikke lave sådan en til mig. Så her er den, nu falder mine masker ingen steder.
Vedhæftet fil 71099
Vedhæftet fil 71100
Vedhæftet fil 71101
-
Du er ret heldig med ham Ivan *120*
Det er en smart hjælper til at styre strikketøjet.
-
-
pindeholder
ja jeg havde set den på youtube hvor en dame skulle vise noget med at strikke strømper og så havde hun det er hylster hun lige tog strikketøjet ud af.
Hvad søren var det tænkte jeg, så filmen igen og så ud og søge på nettet hvor jeg fandt en side hvor en dame viste, hvordan hun havde lavet den. Så måtte Ivan og en kollega igang idag ude på værkstedet.(qwe
-
Er det ikke flexrør I har brugt?
-
Mon der er noget - han ikke kan lave. (qwe
Jeg strikker altid på rundpind, så der funker det ikke lige :-)
-
Det var smart. Er det noget , du evt sætter i produktion?
Eller vil du forklare, hvordan den er lavet. Det er lidt svært at se på billederne.(z)
-
pindeholder
jo det er flexrør. Jeg kan se at man her kan købe nogen der ligner
http://www.sommerfuglen.dk/shop/knit...es-14554p.html
Jeg tror ikke det er nogen vi sætter i produktion.
-
Ja det var da en rigtig smart ide. (bdk
Jeg har altid strikketøj med i toget. Har ikke oplevet at tabe maskerne (måske fordi jeg strikker lidt stramt?), men har oplevet at de stikker hul i stofposen. Det vil sådan et smart rør jo forhindre. ((O))
Jeg håber også der kommer en vejledning i fremstillingen, for så skal jeg vist ønske mig to styk til jul. Strikke ofte begge sokker samtidig for at sikre de bliver ens, specielt når de strikkes i flere farver.
Nora
-