Hjælp!! Brugsanvisning til symaskine søges..
Håber sådan en af jer kan hjælpe .. Jeg er blevet den lykkelige ejer af en pfaff symaskine som jeg har købt brugt.. Nogle venner hentede den for mig da det var lidt langt væk her fra, og de alligevel skulle den vej. De havde ikke fået brugsanvisningen med, og jeg tænkte: PYT! jeg vil ikke forstyrre den unge mand som jeg købte den af. Jeg Får bare fat i en ny..... (Å) Pga. ferie. Været barne pige for vores skønne barnebarn, bryllup for en af vores sønner.. O.s.v... Har jeg ikke haft tid til at sy og tænkte det ikke hastede.. Men,Men.. Jeg har lige fået et chok... En ny koster 800- kr... Så jeg besluttede alligevel at ringe til ham jeg har købt den af. Han siger den var med ned i butikken til eftersyn inden jeg overtog maskinen og i butikken siger de, at de plejer at skrive alt ned der er med og at de ikke har den. Så nu står jeg midt imellem to påstande.. Jeg ved godt jeg måske kan finde en på nettet, men den er på engelsk. og det er ikke lige sagen.. Så nu er min bøn til jer: der er vel ikke en af jer der har en Pfaff performance 2058. eller kender en der har, som jeg kan fo lov at få en kopi af. Uden den er jeg helt lost...