*141* Jeg har det her fine fine søde sommerstof, som jeg meget gerne vil sy en kjole af, er dr nogen der har nogle spændende forslag til en?
Printable View
*141* Jeg har det her fine fine søde sommerstof, som jeg meget gerne vil sy en kjole af, er dr nogen der har nogle spændende forslag til en?
Hej
Hvad med at sy en lille stropkjole. Jeg har for år tilbage lavet nogle stykker. Sy et rør, der passer rundt om dig, rynk det lidt i overkanten og så bare nogle stropper på. Det er en meget enkel odel, kræver kun dine mål.
strikkehilsner
rødhætte
Tænker lidt at jeg gerne vil have en form for "cirkelnederdel" (til at dække min ladeport lidt ;) )
men tak for forslaget det lyder jo dejligt nemt :)
Her har du en vejledning på en halv sol. Ellers søg på navnet der er flere vejledninger.
http://sysler.dk/joomla/index.php?op...etoj&Itemid=62
Inger
Kjolen kan såmendt også laves a la undertrøjemodel med livt vide forneden og indsnit ved busten.
aah der er så pokker mange muligheder!!! :) iiiih...
Ok, nu er der gået "Søge-Smølf" i mig!! Da jeg ledte efter et mønster til den kjole, som du efterlyser i din anden tråd, så faldt jeg over denne kjole, og den kunne da være fin i dit stof. Mønsteret finder du her (det er dog en lidt halvpebret pris)
Måske dækker den ikke "ladeporten" helt godt. Men mon ikke man selv kunne udvide mønstret lidt forneden?? (x)
Og for at gøre ondt værre, så har jeg fundet dette overflødighedshorn af idéer...det er bare at tage for sig!! Men ja, det er nærmest umuligt at vælge hvad man skal lave.
*213*Det var dog et fantastiskt overflødighedshorn du kom med der bubbihund. Tak
ja det var dog et lækkert link du lige kastede over os der :-)