-
Miljøskadet
Jeg må erkende, jeg er vidst blevet lidt miljøskadet af dette forum:-) I går var vi i Odense zoo, det var koldt, så folk havde huer og handsker på. Jeg tog mig selv i flere gange at kigge efter dame huer. Det varmestue garn jeg har i øjeblikket er til dame huer. Jeg er begyndt at lure hvor lange de er, evt mønster, er de lavet i ret, vrang elller hvordan. Jeg må jo søge inspiration.
Er det andre der har det som mig (R)
-
Kender det alt for godt!!
Var til koncert sidste weekend og en dame havde en super bluse på, så jeg måtte jo lige rose den og høre om hun selv havde strikket den og hvor opskriften var fra!!
-
Jeg kigger også lidt, hvis jeg ser en spændende hue eller et flot sjal når jeg er i byen eller sidder i bybussen. Der har jeg sommetider set nogle flotte eksemplarer af både huer og sjaler (evt. en flot sweater/bluse/trøje).
-
hehe har faktisk et billede af et sjal som en har på, jeg fik lov at tage et billede, så længe man ikke kunne se hendes hoved :-P så det blev et hovedløst billede...
og ja du er helt sikkert miljøskadet....ligesom alle os andre!
-
Så er JEG også lidt miljøskadet, jeg får da ofte inspiration fra noget strik jeg ser andre gå med.*306
Har jeg selv håndstrikket på,(hvilket jeg ofte har) er der rigtig mange der spørger til, hvor findes det mønster?, hvor er garnet
fra? osv.
Dejligt med en garn dialog når man står i kø, i supermarket, sidder i vente værelse, eller hvor det nu er.
Så kik og spørg du bare....
hvorfor kan vi ikke hilse pænt og veksle et par ord, med en ukendt som deler samme interesse.
-
Det er lige som når man går tur med en hund (eller møder nogen, som går tur med én). Så bliver der også sommetider spurgt, hvad det er for én, hvor gammel den er osv...
-
Ja helt bestemt er jeg også skadet - glor uhæmmet på andres håndgjorte ting, spørger også og får ofte en god snak.
Jeg bliver også ofte kontaktet - og især når jeg vandre rundt med ponchotrøjen :-)
-
(awd
det er det samme her
kan ikke se noget strik uden lige at skulle studere lidt nærmere - og spørge til mønster og garn *120**120* - og selvfølgelig om det er sprunget af egne pinde *120*
-
Skønt at høre at mange har det på den måde! Selv ser jeg mønstre og ideer overalt! Der er selvfølgelig alt det andre går rundt i og med, men inspiration finder jeg også masser af i f.eks. film, fliser, døre, bygninger og masser af emballage med "pynt" og mønstre! (awd