Jeg har fundet en rigtig sød opskrift på en cardigan jeg gerne vil strikke til min søn, men den er på engelsk.
Er der mon en her der kan hjælpe med en oversættelse?
Kh
Bonde
Printable View
Jeg har fundet en rigtig sød opskrift på en cardigan jeg gerne vil strikke til min søn, men den er på engelsk.
Er der mon en her der kan hjælpe med en oversættelse?
Kh
Bonde
Har du et link til opskriften ?
Ja, det kan du tro; http://www.berroco.com/exclusives/biff/biff.pdf
super sej cardigan.
Hvis den bliver oversat, må jeg så også bede om den?
En strikket dynejakke - det er nyt for mig.
Er der nogen, der er i gang med at oversætte?
Ellers vil jeg gerne, men det kan gå hen at tage et par uger fordi haven er ved at vågne.
Man må ikke bare oversætte - er ked af det men stadig selv om det er gratis opskrifter kræver det en tilladelse.
Berroco er altså et ret stort firma og de holder strengt på deres rettigheder hvad man jo godt kan forstå :-)
Nej det er rigtigt, der står copyright nederst på siden. Så må man vidst kun oversætte til eget forbrug.
Lidt fjollet, synes jeg, når nu opskriften er gratis (Å)
Jeg har nogen gange prøvet med google translate og de forkortelser den ikke kan, har jeg kunnet google mig frem til :)
De fleste af os kan jo lidt engelsk - og egentlig handler det mest om at huske, hvad forkortelserne står for - her er der god hjælp at hente på strikkehjælpesider som PaaPinden og Drops. Så kan man jo gøre sit bedste forsøg, og bede om hjælp herinde, hvis der er noget man ikke forstår.
Med google-oversætteren får man samtidig masser af gode grin (ghf
Med google-oversætteren får man samtidig masser af gode grin (ghf
Det er absolut det eneste google translate kan bruges til.
Det vil jeg forsøge - tak piger