Så fik jeg lavet et nyt lille lager af varmepuder fyldt med hvedekerner. Samtidig fik jeg brugt nogle stofrester.
Printable View
Så fik jeg lavet et nyt lille lager af varmepuder fyldt med hvedekerner. Samtidig fik jeg brugt nogle stofrester.
Hvor ser de fine ud (qwe
Vi bruger også varmepuder hos os, de er dog fyldt med kirsebærkerner
Vi har netop lige talt om, hvad der mon ville være bedst at komme i disse puder?
Vi har haft lavet nogle med hvedekerner. Men da vi, her om vinteren, varmer dem på brændeovnen, skal man passe på at de ikke ligger for længe, ellers kan kernerne godt "brænde". (Å) (R)
Men tilgengæld dufter stuen dejligt af "nybagt brød" *120*
Kirsebærkernerne er duftneutrale og det gør ikke noget hvis man glemmer posen på brændeovnen (R)
Jeg har fået en hvor der er grødris i og den blot varmes i microovnen 1 minut med lidt vand i microovnen for at risene ikke tørre ud
Jeg varmer mine i microovn 3 min ved 700 w, eller en alm. ovn 125 gr. i ca 10 min.
Jeg har lavet dem med en inderpose der er "leddelt" og en yderpose der kan tages af og vaskes.
Jeg har et andet godt råd, som ikke handler om varmepuder, men om at vi varmer et par mursten på brændeovnen - lægger 2 håndklæder om hver før vi lægger dem i fodenden af sengen i god tid før sengetid.....Efter at vi har fundet ud af det, fryser jeg aldrig tæerne om natten.....