-
2 vedhæftning(er)
Uglehue og halsdisse
Jeg syntes lige i skal se dette søde sæt jeg har strikket til vores søde "lånepige" Amalie (Amalie er hos os i aflastning). En hue med ugler rundt langs kanten samt en halsdisse - sættet blev så populært, at der er ved at blive kreeret et i lilla også.
-
Neeejjjj, hvor er det sødt. Kan godt forstå at det tog kegler.
-
Nej, hvor er det bare kært, det sæt.
Hvor kan man finde opskrift på huen - halsedissen kender man jo ;)
-
Uglehuen er en opskrift designet af Dorthe fra Perlestrik i Hjørring. Jeg købte garn sammen med opskriften, mener jeg fik opskriften oveni. Der går ca. et nøgle til huen til den formidable pris af 20,- kr.Perlerne følger med. Hvis det er, kan jeg godt sende et sæt til dig ...
Ville lægge et par billeder mere herind, som viser uglerne bedre. Men nu driller det .... irriterende når tingene virker, så virker de ikke, de virker , de virker ikke ... sådan er min pc for tiden .... grrr. Prøver igen senere.
-
2 vedhæftning(er)
-
Rigtig fint sæt, der passer flot til modellen.
Sød afslutning på huen.
-
En herlig flok ugler, der er landet på en dejlig krudt-ugle!?
-
Ja Beni ... de er landet på en krudtugle ... hi hi ...
-
dejlig hue. Kan man få opskriften gennem dig, eller skal den købes. (passer lige til en julegave. uhmmm.)
-
Hej Alle
Der står godtnok på opskriften at den koster kr 15,- (tror jeg fik den oveni pga. jeg er stamkunde ;o). Jeg ved ikke om Dorthe sælger den løs eller kun med garn. Jeg skal ned til hende i morgen, så kan jeg spørge.
Men hvis det kun er sammen med garn er prisen: Kr. 15,- for opskriften + 20,- for garn + porto (kan vel sendes billigt i konvolut?). Hvis der skal være til halsdissen er det ekstra 20,- kr.
Rita og Agro i må lige sige til hvis i vil vente og høre om opskriften sælges uden garn.