-
4 vedhæftning(er)
Halloween fest
Så lykkedes endelig at få resized billederne.
Vores Halloween fest blev holdt på et lidt lavt blus i år. Men trods det var de 14 piger i alderen 11-12 år.
Jeg tog et hav af billeder men mit kamera lever lidt sit eget liv for tide, så det var desværre kun et få tal der blev til noget.Men gudskelov fik vi nogle billeder af den knap så lækre spaghetti ( jeg har forskånet jer for det billede med kødsaucen på, men vi voksne havde MEGET svært ved at spise det, ungerne elskede det).
Tilgengæld var vores smågravsteder væk i løbet af et øjeblik og tøserne var vilde med den klamme ide om at spise et "gravsted" med en orm i *120*
Edderkoppebrøden fik også hurtigt "ben" at gå på.
-
Hold da op, hvor er du kreativ.
Flot fundet på og godt lavet.
-
Jeg må simpelthen vide hvordan du har farvet pastaen sådan? Og hvad er det gravstenene står i? Det ligner jord rigtig godt.
-
Sikken en kreativitet.
Tror måske at gravstederne står i rosiner??
-
Pastaen blev farvet med "Icing color" det er det man bruger til at farve glasur med til kager.
jorden" på gravstederne er Oreos ( chokoladekiks) som jeg skilte ad og skrabede den hvide vaniliecreme ud af og derefter knuste kagerne. men man kan sikkert godt bruge rosiner, men det er alt efetr havd der skal være af dessert. Jeg havde lavet chokolademousse så derfor var kiksene oplagte.
-
Gyyyyyys siger jeg bare *120*Hatten af lillebi - det er godt nok gennemført! Jeg kan ikke blive enig med mig selv, om jeg kunne spise spaghettien... Men gravstederne ser lækre ud *120**107*
-
-
Jeg tør godt fortælle , Zep; vi voksne spiste altså ikke den pasta for sammen med kødsaucen så retten RIGTIG klam ud i elektrisk lys (ungerne havde hygge belysning) Så jeg kogte noget alm. hvidt pasta til os voksne.
-
Pyyyh så er jeg mere rolig *120*Ungerne her havde garanteret også elsket det!
-
Jeg havde spist det. Elsker den slags. Men man er vist også nødt til at være lidt barnlig at heart for at arbejde med børn :)