-
8 vedhæftning(er)
Avis papir spinderi
Vi havde et lille spinde træf ved Rysse idag, hvor Klasus og jeg ville prøve at spinde avis papir.
Vedhæftet fil 31050 Samråd rysse -Klasus og mig hvad gør vi..
Vedhæftet fil 31051 Rysse havde en maskine til strimler folde avis og så igennem maskinen
Vedhæftet fil 31052 Var lidt usikker på om de strimler var for smale, så vi klippede også nogen.
Vedhæftet fil 31053 Frem med tenen og tungen lige i munden, det gik smadder nemt med den første strimmel, men ak da vi skulle sætte den næste til drille drille og mere drille.
Vedhæftet fil 31054 klasus tog rokken frem, og det gik lidt nemmer for hende, hun fandt en teknik med at rulle den næste strimmel ind i den første.
Vedhæftet fil 31055
Vedhæftet fil 31056Lidt blev det til, men det var så første og sidste gang vi gjorde det, nu ved vi hvad det er*120*
Vedhæftet fil 31057 Så vi jordbærgrøduld bagefter, hvordan det blev til, komme en anden gang(H)
-
I er bindegale*107*
Jeg fatter ikke, at avisstrimlerne ikke knækker når de bliver spundet.
Skal der laves noget ud af avisulden ? Eller var det kun et spinde eksperiment?
-
Første og sidste gang, ellers bliver jeg indlagt med en blodprop af raseri (R)
-
Hvis jeg skal spinde træ,holder jeg mig til tencel((O))l Avis papir er til fish and chips *133*og det spiser jeg på onsdag i Whitby (kendte fra Landbys hospital i fjernsynet)
-
Ja det er godt med dig renee, du prøvede jo ikke engang *120*
Nå fik lige en besked over facebokk :
Margaretha siger,
PS. prøv at spinde med toiletpapir, det er mere smidigt, og jeg tror at det kan farves - det kan da i vertfald prøves. Birken er god (og gratis) lige nu.".
-
Det der jordbærgrøduld ser nu bare Mums ud (40)
-
Jeg får altså lyst til jordbærgrød med fløde når jeg ser den skålfuld der (31)
-
Jeg beundre den energi i har lagt for dagen. Ja grøden ser lækker ud.((O))
-
Skal se om jeg kan tage mig sammen til de sidste billeder, så i kan se jordbærgrødenulden.*120*
-
Havde den fået for meget stivelse, så den var blevet lang?